"خادمی" در دیدار با نماینده دورود وازنا، مطرح کرد :

تخصیص هدفمند اعتبارات بین شهرستان‌ها/ مردم را به اندازه کافی منتظر گذاشته‌ایم

۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۳:۱۲:۲۷
کد خبر: ۷۰۸۳۰۸
تخصیص هدفمند اعتبارات بین شهرستان‌ها/  مردم را به اندازه کافی منتظر گذاشته‌ایم
"استاندار لرستان " از تخصیص هدفمند اعتبارات بین شهرستان‌ها خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان؛سید موسی خادمی در دیدار با نمایندهمردم  دورود وازنا در مجلس شورای اسلامی در خصوص بررسی پروژه‌های این شهرستان‌ها با بیان اینکه حمایت از دولت حمایت از نظام است، اظهار کرد: مجموعه اقدامات انجام گرفته مربوط به نظام جمهوری اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه امسال سالی است که باید به مردم امید داد و این مهم با همکاری و تعامل تمامی نهادهای جمهوری اسلامی امکان‌پذیر است، افزود: تخریب دولت آسیب زدن به کل نظام است.

خادمی در ادامه به پیگیری‌های نماینده مردم دورود و ازنا اشاره کرد و با بیان اینکه اقدامات دولت در این مناطق به خوبی پیش می‌روند، تصریح کرد: هر چقدر که تلاش کنیم باز مشکلاتی وجود دارد چراکه منابع محدود است اما باید از آنها حداکثر بهره را ببریم.

وی ادامه داد: معتقدم مردم را به اندازه کافی منتظر گذاشته‌ایم برای همین باید هر چه سریع‌تر کارها را به نتیجه برسانیم.

خادمی  با اشاره به پروژه زیرگذر بهارستان و ناراضی بودن مردم از اجرای نامناسب آن ،خاطر نشان کرد: کارها به قدری زمان‌بر انجام می‌شوند که اگر به نتیجه هم برسند باز مردم ناراضی هستند.

وی  هدف خود را در استان اتمام پروژه‌هایی که از گذشته مانده و به نتیجه نرسیده‌اند دانست  و گفت: جاده ازنا- شازند محور حادثه‌خیزی است و با وجود اینکه این تصادفات در خارج استان بوده و ردیف اعتباری ندارد، ۲۲ میلیارد تومان پول به آن تزریق شده است؛ امسال نیز با اینکه پروژه اصلی و تعریف شده استان نیست ردیف برای آن تعریف کرده‌ایم.

خادمی عنوان کرد:  با تعهدی که از راه و شهرسازی گرفتیم قرار شد که تا هفته دولت ۱۸ و تا آبان نیز ۷ کیلومتر از آن تمام شود و دو ماه دیگر پروژه جدیدی که ادامه این جاده است را آغاز کند.

وی اضافه کرد: سال گذشته ۹۰۰ میلیارد اعتبار به استان اختصاص و به طور کلی ۳۴۰ میلیارد تومان داده شد؛ منابع دولت ضعیف بوده و وظیفه ما ایجاد رضایت در میان مردم است.

استاندار لرستان  با بیان اینکه پروژه‌های اقتصادی را با کمک دستگاه‌های اجرایی حمایت خواهیم کرد، یادآورشد: بر اساس شاخص‌های شهرستانی ادارات اعتبارها را برای آنها تعریف می‌کنیم و با توجه به شاخص‌هایی که برای دستگاه‌های اجرایی تعریف کرده‌ایم اعتبارات شهرستانی را تقسیم می‌کنیم.

 

نظر شما