اجرای طرح ضیافت الهی در ۱۰ بقعه شاخص شهر کرج

۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۳:۳۹:۱۴
کد خبر: ۷۰۸۳۱۸
اجرای طرح ضیافت الهی در ۱۰ بقعه شاخص شهر کرج
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کرج از برگزاری طرح ضیافت الهی ویژه ماه مبارک رمضان در ۱۰ بقعه شاخص شهرستان کرج خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا - استان البرز: حجت الاسلام و المسلمین حسین مهدیان با اعلام برنامه های ماه مبارک رمضان در شهر کرج  گفت:هر ساله اوقاف و امور خیریه برنامه های متنوع فرهنگی را با عناوین خاصی اجرا می کند که در ایام ماه مبارک رمضان طرح ضیافت الهی را اجرا می کند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کرج افزود:این طرح با برنامه های متنوع که به اقتضای فضای ماه مبارک رمضان و جو معنوی حاکم بر این ماه در بقاع متبرکه شهرستان همراه است اجرا می شود.

این مسئول تصریح کرد: در اجرای طرح ضیافت الهی شاهد برپایی ۵ خیمه معرفت در ۵ بقعه شاخص امامزادگان محمد (ع)، حسن (ع)، طاهر (ع)، حیدر (ع) و عبدالله (ع) هستیم که در این خیمه ها غرفه های متعددی دایر می شود.

مهدیان با اشاره به اینکه در این غرفه ها کارشناسان دینی و فرهنگی مستقر هستند،بیان کرد: غرفه های کودک، چندرسانه ای، پاسخ به شبهات دینی، مشاوره خانواده، گفتمان دینی، عرضه محصولات فرهنگی و خدمات رایگان پزشکی از جمله غرفه های موجود در این خیمه ها می باشد.

وی یادآور شد: برپایی نماز جماعت در بقاع متبرکه شاخص، بیان سخنرانی و بیان احکام، قرائت ادعیه مشترک ماه و ادعیه خاص ماه مبارک، برنامه ویژه خانم ها، برنامه بزرگ جشن ضیافت الهی در امامزاده طاهر(ع) هر شب با حضور کارشناس کشوری با برگزاری مسابقات فرهنگی و اعتقادی از جمله برنامه های طرح ضیافت الهی در امامزادگان شاخص شهرستان است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز