بررسی مشکلات نصب سایت های اینترنت پهن باند روستایی آذربایجان غربی در فاز دوم توسعه

۱۳۹۷/۰۳/۱۰ - ۱۲:۴۳:۰۱
کد خبر: ۷۱۳۲۳۳
بررسی مشکلات نصب سایت های اینترنت پهن باند روستایی آذربایجان غربی در فاز دوم توسعه
مشکلات نصب سایت های اینترنت پهن باند روستایی آذربایجان غربی در فاز دوم توسعه بررسی شد.
به گزارش برنا آذربایجان غربی، جلسه بررسی مشکلات نصب سایت های فاز دوم اینترنت روستایی با هماهنگی سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی ودر حضور مدیرکل ،معاونین و مسولین مربوطه اداره کل منابع طبیعی و نماینده شرکت های وب در محل اداره کل منابع طبیعی استان برگزار شد.
قاسم جلیلی نژاد سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در این جلسه ضمن تشریح اهداف توسعه اینترنت در مناطق محروم روستایی بر اساس تکالیف تعیین شده دولت در برنامه ششم توسعه و سیاست های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، بر نقش و جایگاه دستگاه های اجرایی استان بخصوص اداره کل منابع طبیعی در مشارکت و همکاری اجرای این طرح تاکید کرد.
جلیلی نژاد در ادامه ضمن قدردانی  از همکاری های بعمل آمده اداره کل منابع طبیعی استان در فاز اول این طرح گفت: همکاری اداره کل منابع طبیعی در اجرای فاز دوم طرح در استان بدلیل کوهستانی سردسیر بودن منطقه بمنظور تسریع در اجرای طرح ضرویست.
مدیر کل منابع طبیعی آذربایجان غربی ضمن ابراز خرسندی از اجرای طرح در مناطق محروم استان با درخواست مکاتبه با شهرستانها جهت همکاری با نمایندگان شرکت های وب بمنظور تسریع در انجام فرایند تملک و نصب سایت ها در نقاط مشخص شده برابر لیست ارایه شده موافقت کرد.
وی در ادامه عنوان کرد:جهت تسریع در اجرای این طرح در استان ظرف مدت 24 ساعت مکاتبه با شهرستانها جهت هماهنگی حداکثری صورت می گیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز