مدیر کل اموال و املاک گیلان خبر داد:

واگذاری ۱۲۰۰ سند املاک علوی به محرومان شرق گیلان

۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۳:۳۸:۲۰
کد خبر: ۷۱۷۰۰۳
واگذاری ۱۲۰۰ سند املاک علوی به محرومان شرق گیلان
مدیر کل اموال و املاک گیلان از واگذاری یک‌هزارو دویست سند املاک علوی به محرومان شرق این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ، مهندس داود جوکار در جمع خبرنگاران با اشاره به سفر رئیس بنیاد مستضعفان کشور به گیلان و واگذاری ۱۲۰۰ فقره سند املاک علوی در این استان اظهار کرد: ششمین مرحله واگذاری اسناد املاک علوی با حضور رئیس محترم بنیاد مستضعفان جناب آقای مهندس سعیدی کیا در شرق گیلان انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه این واگذاری در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری و محرومیت‌زدایی وتوانمندسازی محرومین از مناطق مورد نظر انجام می شود، افزود: در ششمین مرحله از این واگذاری، یک‌ هزارو دویست فقره سند رایگان به مساحت 400هزار متر مربع در مسجد روستای گاوماست و باغدشت منطقه واجارگاه فردا 23خرداد ماه، به محرومان واگذار می‌شود.

مدیر کل اموال و املاک گیلان، مددجویان کمیته امداد و بهزیستی و افراد با کهولت سن و ناتوان در تامین معیشت را جزو جامعه هدف این واگذاری عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه طبق ضوابط و آیین نامه بنیاد، به منظور تعیین تکلیف املاک علوی، واگذاری به واجدین شرایط در حوزه روستایی ۴۰۰ متر و در حوزه شهری ۲۵۰ متر سند رایگان خواهد بود، تصریح کرد: مبلغ کارشناسی شده در این مرحله برای این اسناد 52 میلیارد و100میلیون تومان است.

مهندس جوکار متراژ کل شش مرحله واگذاری اسناد را یک میلیون و هشتصد هزار متر مربع و مجموع مبلغ کارشناسی را بالغ بر221 میلیارد تومان عنوان کرد.

مدیرکل اموال و املاک گیلان درباره مناطق واگذاری اسناد مذکور خاطرنشان کرد: تاکنون این اسناد در مناطق رودسر، بازنشین بخش رحیم آباد، قاسم آباد سفلی، واجارگاه، میانده، اوشیان و چابکسر و روستاهای تابعه واگذار شده است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز