بانوی جودوکار لرستانی :

حذف من از اردوی جاکارتا غیر قابل توجیه است/ فدراسیون جودو باید به حق من رسیدگی کند

۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۲:۳۴:۰۸
کد خبر: ۷۱۷۴۳۴
حذف من از اردوی جاکارتا غیر قابل توجیه است/ فدراسیون جودو باید به حق من رسیدگی کند
فاطمه رشیدی گفت: وقتی این همه قابلیت، توانایی و انگیزه در خود می بینیم حذف من از اردوی جاکارتا غیر قابل توجیه است.

به گزارش خبرگزاری برنا ازلرستان ؛ فاطمه رشیدی بانوی جودوکار لرستانی در جریان دیدارمدیرکل ورزش وجوانان لرستان ومعاونین وی ونایب رییس هیئت جودو لرستان که در منزل این بانوی ورزشکارلرستانی واقع درروستای بلیلوند انجام گرفته بود با خیر مقدم به مدیر کل ورزش و جونان استان  وهیات همراه ضمن اشاره به  موضوع خط خوردنش از تیم اعزامی به جاکارتاگفت: شما با چشم خودتان  دیدید که یک دختر روستایی باید چه مسافتی را طی نماید تا در باشگاه به ورزش بپردازد.

وی افزود: من برای رسیدن به این جایگاه که چند بار قهرمان جودوی بانوان رده های جوانان و بزرگسالان شده ام تمرینات و روزهای سختی را پشت سر گذاشته ام لذا برای حذف من از تیم اعزامی جاکارتا نیز دلایل مثبت زیادی دارم.

رشیدی  تصریح کرد:برای دیدار با رییس فدراسیون جودو به تهران سفر کردم اما متاسفانه نه تنها موفق به دیدار وی نشدم بلکه با رفتار عجیب و دور از اخلاق دبیر فدراسیون با یک بانوی جودوکار شدم.

وی  با بیان اینکه به سه ماه تمرین و در یک وزن اضافه بار دیگر قهرمان کشور شدم ،خاطر نشان  کرد: وقتی این همه قابلیت، توانایی و انگیزه در خود می بینیم حذف من از اردوی جاکارتا غیر قابل توجیه است مگر اینکه مسوولین فدراسیون با دلایل فنی مرا قانع کنند.

بانوی جودوکارلرستانی یادآورشد: یکی از دلایل آنهایی که مرا از تیم ملی خط زده اند این است که می گویند چون حریفانت در آسیا قدرتمند هستند به صلاح نیست شما را اعزام کنیم!

فاطمه رشیدی  گفت: فدراسیون جودو باید به حق من رسیدگی کند زیرا با ضایع کردن حق من، مرا از سفر به ژاپن حذف کردند.

 

نظر شما