استاندار مرکزی:

عملکرد دستگاه ها در اجرای برنامه های سند سکونتگاه های غیر رسمی قابل قبول نیست

۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۲:۲۲:۱۲
کد خبر: ۷۱۷۸۲۴
عملکرد دستگاه ها در اجرای برنامه های سند سکونتگاه های غیر رسمی قابل قبول نیست
استاندار مرکزی با اشاره به حاشیه نشینی به عنوان یک آسیب اجتماعی جدی گفت: دستگاه ها در اجرای برنامه های سند سکونتگاه های غیر رسمی استان مرکزی ضعیف عمل کرده اند.

به گزارش برنا از اراک ، سید علی آقازاده در ستاد فرهنگی و اجتماعی مدیریت و ساماندهی آسیب های اجتماعی استان با اشاره به تدوین سند سکونتگاه های غیر رسمی استان، گفت: با وجود اینکه ساعت ها کار کارشناسی بر روی این سند انجام شده و به تمامی دستگاه ها برای انجام ماموریت ها ابلاغ شده است، متاسفانه از لحاظ عملکرد دستگاه ها تا امروز پیشرفت قابل توجهی نداشته است .

وی ادامه داد: ارزیابی دقیق درخصوص انجام ماموریت ها و برنامه های دستگاه ها در قالب سند سکونتگاه های غیر رسمی انجام خواهد شد و قطعا با دستگاه های کم فعالیت برخوردهای لازم صورت می گیرد .

استاندار مرکزی با اشاره به اینکه در ستاد بازآفرینی استان مصوب شد، تا پایان شهریورماه امسال در یکی از مناطق حاشیه شهر اراک با ترک تشریفات پایگاه اجتماعی تاسیس شود، گفت: اعتباری بالغ بر 325 میلیون تومان از بهمن سال گذشته از سوی وزارت کشور برای تاسیس آن در نظر گرفته شده است، ولی متاسفانه طی گزارشی که فرماندار اراک ارائه کردند پیشرفت چندانی در این پروژه شاهد نبوده ایم، لذا اداره کل راه و شهرسازی در اسرع وقت با نظارت بهزیستی نسبت به اتمام این پایگاه اهتمام ورزد. در صورت عدم تاسیس پایگاه این اعتبار به وزارت کشور برگشت خورده خواهد شد .

آقازاده با تاکید بر اینکه پایگاه های اجتماعی باید در کلیه سکونتگاه های غیر رسمی استان راه اندازی شود، گفت:  مشکل عدم وجود مکان برای تاسیس پایگاه پذیرفتنی نیست ولو اینکه در قالب کانکس این پایگاه ها شروع به کار کنند، باید این امر صورت گیرد و از فرصت تابستان برای اجرای فعالیت ها و برنامه های اجتماع محور در آن مناطق استفاده شود .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز