عبادی‌پور: منتقدان کمی صبورتر عمل کنند ، می توانیم همانند سال گذشته شگفتی ساز شویم

۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۳:۵۰:۳۰
کد خبر: ۷۱۷۸۵۹
عبادی‌پور: منتقدان کمی صبورتر عمل کنند ، می توانیم همانند سال گذشته شگفتی ساز شویم
لژیونر والیبال ایران که سال درخشانی را در پلاس لیگا پشت سر گذاشته است ، منتقدان تیم ملی را به صبوری بیشتر دعوت کرد و از آنان خواست تا مسابقات قهرمانی جهان صبر کنند .

به گزارش برنا آذربایجان غربی و به نثل از روابط عمومی فدراسیون والیبال ، میلاد عبادی پور با بیان اینکه سال گذشته هم در همین اوان انتقادات زیادی به نتایج تیم ملی در لیگ جهانی گرفته می شد ، گفت ؛ دیدید که تیم ملی بلافاصله با نتایج خوب در جام قهرمانان قاره ها شگفتی ساز شد و برای نخستین بار در دنیا مدال گرفت .

وی در مورد عملکردش در لیگ ملت ها تا اینجای کار گفت : من از سال گذشته تا امروز تنها سه روز استراحت داشتم و در تمامی این مدت از مسابقات لیگ جهانی در مسابقات انتخابی جهان در اردبیل شرکت کردم و بعد جام قهرمانان و سپس راهی لهستان شدم و بعد از یک استراحت سه روزه به تمرینات تیم ملی پیوستم و واقعا خسته ام . بد نیست منتقدان به عملکرد من و همبازیانم ما را بیشتر درک کنند .

وی در مورد حضور جوانان در تیم ملی هم گفت : جوان ها نیاز به زمان و توجه و مراقبت بیشتری دارند ، خود من در سایه توجه باشگاه کاله به اینجا رسیده ام و آنها هم مطمئنا با توجه ای که به آنان می شود رشد خواهند کرد . الان تیم ملی نزدیک به ۵ تا ۶ جوان دارد که آنها با بازی تدریجی جایگاه خود را پیدا خواهند کرد .

عبادی پور بازی های هفته چهارم در شیکاگو را سخت خواند و گفت : آمریکا ، صربستان و لهستان امسال جزو مدعیان قهرمانی هستند و ما هم تیم خوبی هستیم که همواره حرف های زیادی در مقابل آنها برای گفتن داشتیم .

وی لژیونر شدن تعدادی از همبازیانش به هر دلیلی که صورت گرفته باشد را عاملی بسود خودشان و آینده والیبال خواند.
بهترین دریافت کننده جام قهرمانان در سال ۲۰۱۷ در مورد ادامه حضورش در پلاس لیگا و نرفتن به سایر لیگ های اروپا گفت : من با اسکرابلچاتوف قرارداد دوساله داشتم و ضمن آنکه پلاس لیگا می تواند سکوی پرتاب خوبی برای لیگ های معتبرتر باشد .

 

نظر شما