ورزش موجب رویش نشاط اجتماعی است/ دستگاه ها بستر توسعه ورزش های همگانی را فراهم کنند

۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۰:۳۰:۵۷
کد خبر: ۷۲۸۴۹۶
​فرماندار ویژه شهرستان کرج در همایش پیاده روی خانوادگی با اشاره به نقش ورزش در تحرک و پویایی جامعه گفت: تمامی دستگاه ها باید زمینه و بستر توسعه ورزش های همگانی را فراهم کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا، سیروس شفقی» صبح جمعه در ششمین همایش سراسری پیاده روی خانوادگی که درمیدان جمهوری جهانشهر کرج و با حضور « آیت الله حسینی همدانی» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرستان کرج، « دکتر نجفی» استاندار البرز،« دکتر محمدجواد کولیوند و سردار عزیز اکبریان»،نمایندگان مردم کرج در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مردم و مسولان برگزار شد؛ در گفتگو با  خبرنگار برنامه ورزشی « سکو» گفت: امروز در این همایش پیاده روی خانوادگی، شاهد پویایی و نشاط ویژه ای در شهر کرج و استان البرز بودیم. 

وی با مثبت ارزیابی کردن برنامه های ورزشی در سطح شهرستان کرج افزود: ورزش موجب نشاط اجتماعی است و باید همه دستگاه ها با همکاری و تعامل زمینه ساز افزایش و توسعه ورزش های همگانی در سطح شهر باشند.

 شفقی همچنین با اشاره به برنامه های حمایتی  برای میزبانی رقابت ها و مسابقات داخلی و خارجی نیز گفت: فرمانداری کرج به فراخور مسولیتی که در این زمینه دارد، فرایند هماهنگی بین دستگاهی را برای برگزاری مسابقات ورزشی چه در بعد داخلی و خارجی فراهم خواهد آورد. 

گفتنی است؛ ششمین همایش سراسری پیاده روی خانوادگی،(صبح و نشاط) که با قرعه کشی و اهدا جوایز ارزنده به شرکت کنندگان همراه بود؛ بصورت زنده و مستقیم از شبکه سوم سیما روی آنتن رفت.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز