مدیر عامل گروه شرکت های پدیده خبر داد؛

واگذاری سند واحدهای تجاری و مسکونی پدیده به پیش خرید کنندگان

۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۰:۳۷:۲۵
کد خبر: ۷۲۸۴۹۸
مدیرعامل پدیده گفت: همه کسانی که واحدهای تجاری و مسکونی را پیش خرید کردند، می‌توانند با مراجعه به واحد حقوقی و مالی گروه شرکت های پدیده نسبت به ادامه روند اخذ سند اقدام فرمایند.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، «ابوالفضل انتظاری»، مدیرعامل پدیده، عصر پنج شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: واحد های مسکونی در دهه مبارک فجر به اتمام خواهند رسید که ضمن تکمیل و تجهیز، مبله نیز خواهند بود ،همچنین پیش بینی فعال شدن شدن 160 واحد تجاری در مجموعه شده است.

وی در خصوص سهام جبرانی تصریح کرد: با توجه به تصمیم ستاد تدبیر خراسان رضوی و مکاتبات قضایی از هفته آینده سهام جبرانیشرکت پدیده شاندیز ثبت رسمیخواهد شد.

انتظاری ادامه داد: به جهت پشتیبانی از نقدشوندگی و قیمت معاملاتی سهام پدیده نیز رایزنی های ویژه با مجموعه های پولی و بانکی صورت گرفته تا صندوقهای تامین مالی و شرکتهای سرمایه گذاری بتوانند وارد بازار خرید و فروش سهام پدیده شوند که به موازات آن پیشرفتهای خوبی در حوزه ورود دو شرکت ابنیه و توسعه پدیده شاندیز به بورس صورت می گیرد. 

وی با اشاره به اینکه قطعا یکی از ایندو شرکت وارد بورس خواهند شد، افزود: با توجه به اینکه شرکت توسعه سهامی عام است و پیش زمینه های لازم از جمله تهیه صورت های مالی  نیز انجام شده این شرکت مشکلی برای ورود به بورس نخواهد داشت همچنین شورای عالی سازمان بورس مصوب کرد که علاوه بر شرکت توسعه که سهامی عام است و نماد به آن اختصاص یافته، شرکت ابنیه و ساختمان نیز بایستی در بورس پذیرفته شود که خوشبختانه صورت های مالی چند سال اخیر آن صورت گرفته و الان هم صورت های مالی تلفیقی سال 96 آن در حال انجام است و شرایط عمومی آن برای ورود به بورس فراهم می شود.

مدیرعامل گروه شرکت های پدیده شاندیز در خصوص مطالبات باقی مانده نیز خاطر نشان کرد: همه افرادی که قبل از سال 93 مطالباتی از پدیده داشتند میتوانند با مراجعه به شرکت به صورت جایگزین سهام دریافت کنند.

وی خاطر نشان کرد: پروژه ها در پدیده یکی بعد از دیگری در حال ساخت و تکمیل هستند که هم اکنون دو هزار نفر به طور مستقیم در این مجموعه مشغول بکار هستند همچنین باتوجه به ظرفیت مجموعه، این عدد اشتغال میتواند به 6 الی 10 هزار نفر برسد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز