جمال پیله ور سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان اردبیل :

هیر یکی از قطب های ورزشی استان اردبیل است

۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۲:۴۰:۰۱
کد خبر: ۷۳۸۲۳۶
هیر یکی از قطب های ورزشی استان اردبیل است
سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان اردبیل، هیر را یکی از قطب های ورزش استان اردبیل معرفی کرد.

به گزارش برنا،جمال پیله ور  در دیدار با بخشدار هیر با اشاره به اینکه بخش هیر دارای امکانان طبیعی درزمینه ورزش است تصرح کرد : امکانات طبیعی موجود در بخش هیر زمینه ساز فعالیت های ورزشی در این شهرستان است.

وی عنوان کرد : از جمله ورزشهایی که در بخش هیر قابلیت اجرا را دارد شامل صخره نوردی در بند هیر، دوچرخه سواری کوهستان دربند هیر و اجرای ورزشهای آبی در دریاچه نئور است .
سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان اردبیل با بیان اینکه پیگیری و تکمیل پروژه های عمرانی به خصوص در حوزه ورزش از اولویت های کاری ما است افزود: طرح های عمرانی بخش هیر در حوزه ورزش دارای کمبودهایی است که جهت رفع این کم و کاستی ها پیگیری های لازم در این راستا انجام می شود.
پیله ور با اشاره به اینکه برخی از رشته های ورزشی در شهرستان هیر دارای استعداد عالی است افزود: اداره ورزش و جوانان شهرستان اردبیل پیگیری های لازم را جهت برگزاری جشنواره ها و همایش های مختلف از جمله جشنواره کودکان، همایش پیاده روی انجام خواهد شد.
وی عنوان کرد : افتتاح سالن ورزشی آراللو در هفته دولت و یا در جریان سفر ریاست جمهوری به اردبیل انجام می شود .همچنین سالن ورزشی روستای ایوریق در ایام دهه فجر افتتاح می شود.
پیله ور از بازسازی و کاشت چمن جدید در هیر خبر داد و گفت: امیدواریم با بازسازی و رفع مشکلات در بخش هیر شاهد برگزاری مسابقات پهلوانی کشتی ( گولشمخ) ، جشنواره کودکان و همایش پیاده روی در این بخش باشیم.
وی در پایان از امکانات ورزشی روستاهای بودالالو، نوشهر، آراللوی بزرگ ، کریق، خلیل آباد و ایوریق بازدید کرد
پیله ور در پایان با اهدا لوازم ورزشی از نونهالان فوتبالیست روستای ایوریق قدردانی کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز