نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

رسالت مهم رسانه ها تبیین دستاوردهای نظام اسلامی است

۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۱۱:۴۳:۳۷
کد خبر: ۷۳۸۵۳۱
رسالت مهم رسانه ها تبیین دستاوردهای نظام اسلامی است
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: رسالت مهم رسانه ها و اهالی قلم پرداختن به دستاوردهای 40 ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی و معرفی حاکمیت اسلامی به عنوان نماد مردم سالاری دینی است.

به گزارش برنا از اراک، دری نجف آبادی به مناسبت روز خبرنگار (17 مردادماه)، افزود: استکبار جهانی با بهره گیری از ظرفیت های رسانه ای، عرصه مجازی و شبکه های اجتماعی در صدد تخریب و تضعیف عملکرد نظام اسلامی است و خبرنگاران باید در این شرایط با معرفی کارنامه درخشان انقلاب اسلامی نقشه شوم دشمن را خنثی کنند. 
وی ادامه داد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به لحاظ ساختار حاکمیت دینی و الگوپذیری از ائمه معصومین(ع) و موازین قرآن کریم به عنوان نماد مردم سالاری دینی در همه جهان بی نظیر است و صیانت ازارزش های آن در گرو پشتیبانی همه جانبه آحاد ملت به خصوص اصحاب قلم، نخبگان و صاحب نظران است. 
امام جمعه اراک اظهار داشت: خبرنگاران باید شرایط کشور در همه بخش های نظامی، اجتماعی، فرهنگی، پزشکی، بهداشتی، آموزشی و اقتصادی پیش از انقلاب اسلامی را به خوبی درک کرده و با ارائه گزارش عملکرد تفاوت فاحض این بخش ها را با شرایط قبل از انقلاب اسلامی بیان کنند.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: خبرنگاران باید بر اساس مواضع جمهوری اسلامی حرکت کنند و از انتشار اخباری که تشویش اذهان عمومی را به دنبال دارد خودداری کرده و در راستای ایجاد آرامش در جامعه گام بردارند.
وی افزود: خبرنگاران با سلاح علم، دانش و منطق و بدون حب و بغض عملکرد دستگاه ها را مورد ارزیابی قرار می دهند و در صورت مشاهده ضعف و کم کاری با نقد منصفانه، مدیران را آگاه می کنند.
امام جمعه اراک افزود: مدیران دستگاه های دولتی و خصوصی نیز باید بدانند که نقد منصفانه زمینه ساز اصلاح جامعه است و نه تنها نباید از نقد بهراسند بلکه باید ابا استقبال از آن ضعف را با سرعت بیشتری اصلاح کنند.
وی یادآوری کرد: خبرنگاران دارای اندیشه و هویت مستقل هستند و هرگز اسیر جناح بازی های سیاسی نمی شوند و با انتشار اخبار صحیح دین خود را به کشور ادا می کنند. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز