محیا عباس‌کسانی نوجوان کرمانشاهی نایب قهرمان کاراته کشور شد

۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۰۸:۲۴:۱۵
کد خبر: ۷۳۹۰۳۰
محیا عباس‌کسانی نوجوان کرمانشاهی نایب قهرمان کاراته کشور شد
محیا عباس‌کسانی در سالن ورزشی امام علی (ع)شهرستان شهریار در رقابت‌های کشوری سال 97 کارته نوجوانان درخشید و توانست نایب قهرمان کاراته فن کومیته کشور شود.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ محیا عباس‌کسانی کاراته‌کار با آتیه کرمانشاهی در رقابت‌های کارته کشور با اقتدار ظاهر شد و در فن کومیته گردان آویز نقره کشوری دریافت کرد.

دوازدهمین دوره رقابت‌های کارته بانوان نوجوان کشور در سالن ورزشی امام‌علی(ع) شهرستان شهریار در حالی در جریان بود که با درخشش محیا عباسی‌کسانی کرمانشاه مدال نقره گرفت.

او توانست تا فینال رقابت‌ها تمامی حریف‌انش را شکست دهد هرچند در مبارزه پایانی اسیر بی‌تجربه‌اش شد.

محیا مدت سه سالل است کارته را شروع کرده و از روحیه خوبی برخوردار است و بر روی تاتامی هم خوب مبارزه می‌کند تا آخرین  ثانیه مبارزه تلاش می‌کند و کوتاه نمی‌آید.

محیا علی‌رغم تلاش‌های زیاد و روحیه مبازه‌گریش هنوز به تجربه کافی دست پیدا نکرده ولی آینده خوبی در انتظارش این کارته‌کار ریز نقش  کرمانشاهی وجود دارد.

محیا کاراته‌کار با آتیه کرمانشاهی بی‌باک و جسور است و پیاپی حمله‌ می‌کند و اصلاً عقب نمی‌کشد.

اگر محیا این سبک مبارزه‌اش را ادامه دهد، آینده خوبی در انتظارش است و بیشتر از این کاراته‌کای کرمانشاهی در میادین مهم و بین‌المللی، آسیای یو جهانی خواهیم شنید و از سکوهای قهرمانی بالا می‌رود و افتخارات زیادی برای این آب و خاک رقم خواهد زد و پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی را در میادین مختلف به اهتزاز در خواهد آورد.

محیا امسال هنوز کلاس پنجم ابتدایی رفته که در مدرسه سیمین‌دخت رای استان کرمانشاه مشغول تحصیل هست

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز