استاندار مرکزی:

بزرگترین و ارزشمندترین سرمایه انقلاب، مردم هستند

۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۱:۴۸:۴۶
کد خبر: ۷۳۹۰۶۸
بزرگترین و ارزشمندترین سرمایه انقلاب، مردم هستند
استاندار مرکزی گفت: انقلاب اسلامی در مسیر خود قرار دارد و بزرگترین و ارزشمندترین سرمایه این انقلاب، مردم هستند.

به گزارش برنا از اراک، سید «علی آقازاده» در جریان سفر به شهرستان شازند در دیدار با مردم شهر توره در مسجد جامع این شهر، افزود: مردم و مسئولان باید در سایه برنامه محوری و اتحاد برای ترمیم مشکلات گام بردارند و دشمنان را ناامید کنند.
وی بیان کرد: آمریکا به اقتصاد و ارتش خود افتخار می کند اما، جمهوری اسلامی ایران به مردم با غیرت خود می بالد که با وجود برخی سختی ها و محدودیت ها همواره در عرصه ها و امتحانات پیرزو شده و یک قدم از اصول راستین انقلابی خود عقب نرفته است.
استاندار مرکزی ادامه داد: مسئولان باید قدر ملت ایران را بدانند و همه تلاش را برای خدمت رسانی بکنند.
آقازاده عنوان کرد: همه گروه ها با هر سلیقه و اندیشه باید در کنار هم برای حل مشکلات مردم و توسعه و پیشرفت کشور گام بردارند.
وی گفت: دولت تدبیر و امید مجموعه ای خادم و اعتدالی است و این مهم در عمل، گفتار و رفتار رئیس جمهوری مشخص است.
استاندار مرکزی ادامه داد: سوء مدیریت، اختلافات درونی، سلیقه ای عمل کردن و انجام امور بدون کار مطالعاتی ضعف و تهدیدی بزرگ است و جامعه باید از آن ها پاک شود.

آقازاده عنوان کرد:همه باید قدردان امنیت حاکم برکشور بوده و برای حفظ و توسعه آن کوشا باشند.
وی تصریح کرد: قدرت های دنیا در 40 سال اخیر دست به دست هم داده تا ایران را ناآرام و ناامن کنند و با اهداف منفعت طلب و استکباری حرکت کرده اند و تکلیف هر ایرانی غیرتمند است که هوشیار بوده و توطئه های دشمنان را شناسایی کند.
استاندار مرکزی افزود: ایران کره شمالی، عراق، سوریه و افغانستان نیست، بلکه کشوری با تاریخ تمدن چند هزار ساله است و زمانی که تمدن در ایران موج می زد آمریکا کشف نشده بود.
آقازاده بیان کرد: اقتصاد ایران آن چیزی نیست که در سه ماه گذشته خود را نشان داد، تا پایان تیرماه امسال نفت فروخته شده و درآمد کشور بیش از پیش بینی بودجه بود اما برخی شایعات موجب بروز طیفی از مشکلات در این بخش شد.
وی گفت: آمارها بیانگر آن است که شرایط اقتصادی ایران در چهار ماه نخست امسال مطلوب تر از مدت مشابه قبل بوده است و همه باید با استقامت و تحمل سختی ها، در مقابل زیاده خواهی های دشمنان ایستادگی کنند تا آسایش اقتصادی بار دیگر در جامعه حاکم شود.
استاندار مرکزی در بخش دیگری از سخنانش گفت: اجرای طرح های عمرانی در هر نقطه و مکان باید بر اساس پیوست فرهنگی و زیست محیطی انجام شود.
آقازاده گفت: برخی طرح ها بدون کار کارشناسی و مطالعه انجام می شود که نه تنها فایده ای به همراه ندارد بلکه بلای جان مردم نیز می شود.
وی بیان کرد: حل مشکل اشتغال از طریق سرمایه گذران بخش خصوصی قابل حل است و برای جذب سرمایه گذاران در بخش های مختلف باید تلاش ویژه ای به کار گرفته شود.
استاندار مرکزی اظهار داشت: شهر توره استعدادهای خوبی برای رشد، توسعه، عمران و آبادانی دارد که باید از این استعدادها نهایت بهره را برد.
آقازاده گفت: پل نامناسب ایجاد شده در ورودی شهر توره باید حذف و به جای تقاطع روگذر از زیرگذر استفاده شود.
وی بیان کرد: این پل از جمله طرح هایی است که بدون مطالعه و کار کارشناسی ایجاد شده و تغییر آن خسارت های زیادی نیز به همراه خواهد داشت.
استاندار مرکزی عنوان کرد: حذف این پل از مطالبات مهم مردم توره است که همه تلاش ها برای تعیین تکلیف سریع آن به کار گرفته خواهد شد.
آقازاده تصریح کرد: مقرر شده کشتارگاهی صنعتی برای نخستین بار در حوزه شهرستان شازند و نزدیکی منطقه کزاز و مهاجران ایجاد شود که این طرح می تواند تعداد زیادی اشتغال ایجاد کند.
وی گفت: مشکلات آبرسانی منطقه هندودر نیز با جدیت دنبال می شود و اگر عملیات آبرسانی روستاهای دارای مشکل تسریع شود مشکل این بخش تا سه سال آینده حل خواهد شد.
استاندار مرکزی افزود: هندودر و روستاهای اطراف آن از امکانات و ظرفیت بالایی برخوردار است که باید از آن ها نهایت بهره را برای افزایش اشتغال و توسعه مناطق به کار گرفت.
آقازاده بیان کرد: سد هندودر از قابلیت های مهم این منطقه است که در صورت توجه و برنامه ریزی اصولی نقش موثری در جذب گردشگر خواهد داشت.
وی عنوان کرد: اختلاف زمین های اوقافی از مهمترین مشکلات در شهرستان شازند به ویژه منطقه شهباز و قره کهریز است.
استاندار مرکزی اضافه کرد: این اختلاف ها به تازگی ایجاد نشده و مربوط به سال های دور است که این مهم در کنار حل سایر مشکلات با جدیت دنبال خواهد شد.
استاندار مرکزی همچنین در جمع مردم هندودر در مسجد امام حسین (ع) و مردم شهر شهباز در حسینه سید الشهدا (ع) این شهر سخن گفت.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز