در هفته سوم لیگ برتر لرستان؛

پیروزی پرسپولیس پلدختر با گل دقیقه ۹۰در الشتر/پیروزی کشکان رود پلدختر در خانه

۱۳۹۷/۰۵/۱۹ - ۱۸:۳۵:۴۸
کد خبر: ۷۳۹۲۰۲
پیروزی پرسپولیس پلدختر با گل دقیقه ۹۰در الشتر/پیروزی کشکان رود پلدختر در خانه
در اولین روز از هفته سوم لیگ برتر لرستان تیم پرسپولیس پلدختر در ورزشگاه شهید ارکیا الشتر برابر پارسه الشتر به برتری رسید.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ تیم پرسپولیس پلدختر در این دیدار خارج از خانه موفق شد میزبان خود پارسه را در ورزشگاه خانگی خود با یک گل شکست دهد.

برای پرسپولیس در این دیدار بهمن ناصری در دقیقه ۹۰گلزنی کرد.

ساسان جوادی ، علیرضا کاییدی، رضاخوشناموند ،سعید کاییدی ،حسن عیدی پور ،بهمن ناصری ،سجاد مرادی الوار ،عارف مرادی ،مهدی محمودی ،سیدمسلم روزی ،مجید تیموری و مسعود میرباقری برای پرسپولیس پلدختر در این دیدار به میدان رفتند.

‍ کشکان رود پلدختر هم در ورزشگاه سرمالیان  بازی باخته نیمه اول را با یک بازی هجومی در نیمه دوم برابر نماینده الشتر به پیروزی پر گل سه بر یک تبدیل کرد.

بهنام پادروند ، ابوذر ولیپور و محمد رسول آقاجانی در این دیدار برای کشکان رود گلزنی کردند.

محمد مرادی الوار ،  نواب خدایی ،  بهنام پادروند ، حسین محمد ی نژاد ،  امید رشنو ، میثم جوادی ، علی حسین زاده ،  فرشاد پورجمشید(بهزاد فریدونی ) ، عباس احمدی ،  حسین شیرازی ( محمدرسول آقاجانی )، ابوذر ولی پور(میثم پور رشنو) برای کشکان رود در این دیدار به میدان رفتند.

در دیگر دیدارها در هفته سوم رهاورد خرم آباد در خانه از المپیک دورود پذیرایی می کند و پرسپولیس ماهان الیگودرز هم به مصاف خرم کشت خرم آباد در خانه می رود.

دو تیم کشکان رود پلدختر  و پرسپولیس پلدختر در رده های اول و دوم جدول رده بندی قرار دارند .

باتوجه به نظر صریح حوزه نظام وظیفه استان مبنی برمشمول بودن یکی از بازیکنان خرم کشت، پرسپولیس پلدختر در انتظار رای نهایی کمیته انظباطی هیات فوتبال لرستان است که با سه بر صفر شدن این بازی به نفع پرسپولیس این تیم با کشکان رود در جدول رده بندی با ۹امتیاز هم امتیاز خواهد شد.

 

نظر شما
پرونده ویژه