رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی:

نتایج سطح‌بندی مراکز این مجموعه تا پایان مرداد امسال اعلام کرد

۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۰۹:۴۴:۱۷
کد خبر: ۷۳۹۳۴۵
نتایج سطح‌بندی مراکز این مجموعه تا پایان مرداد امسال اعلام کرد

به گزارش خبرگزاری برنا؛ محمدحسین امید رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی در نشست خبری در ساختمان مرکزی دانشگاه علمی کاربردی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: براساس سطح‌بندی انجام شده این مراکز به سه سطح یک، دو و سه تقسیم‌بندی خواهند شد.

او افزود:  دانشجویان در سال‌جاری می‍‌توانند با آرامش خاطر بهترین مراکز را برای ادامه تحصیل خود انتخاب کنند.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: هدف‌گذاری اصلی این دانشگاه آموزش نیروهای مهارتی بود که اقدامات زیادی در این خصوص انجام شده است و در این مسیر تلاش کردیم ارکان کیفیت در دانشگاه علمی و کاربردی نیز اصلاح شود.

امید ادامه داد: به دنبال آن هستیم که نظام آموزشی، دروس، کیفیت و ظرفیت‌های مدرسین را افزایش دهیم؛ چراکه باید تفاوت‌های زیادی در بالا بردن کیفیت نظام مهارتی صورت گیرد.

او از صدور مجور برای 600 مرکز آموزشی در 800 رشته آموزشی مهارتی خبر داد و افزود: برای ثبت‌نام در سال تحصیلی جدید در مقطع کاردانی 3500 کد رشته با ظرفیت 230 هزارنفر و در مقطع کارشناسی 2080 کد رشته با ظرفیت 140 هزارنفر در نظر گرفته شده است.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت:  ثبت‌نام این دانشگاه در آواخر مرداد و اوایل شهریور ماه سال‌جاری آغاز خواهد شد و شروع ثبت‌نام در مقطع کاردانی 22 مرداد و شروع ثبت‌نام در مقطع کارشناسی از 29 مرداد آغاز می‌شود.

امید ادامه داد:  برنامه دانشگاه در خصوص جذب کاردانی به کارشناسی با نسبت 70 به 30 گفت و ادامه داد: در حال حاضر نسبت جذب 60 به 40 است که در تلاش هستیم این نسبت را به 70 به 30 برسانیم چراکه رسالت اصلی ما آموزش مهارتی است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز