چناران مقصد بازدیدهای سرزده امروز استاندار خراسان رضوی

۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۱:۳۳:۴۸
کد خبر: ۷۳۹۴۰۴
چناران مقصد بازدیدهای سرزده امروز استاندار خراسان رضوی
استاندار خراسان رضوی در ادامه سرکشی ها و بازدیدهای سرزده آخر هفته های خود به حاشیه شهرو روستاهای اطراف ، بازار و قیمت ها ، امروز مقصد خود را مسیر مشهد - چناران و بازار این شهر و سایر ظرفیت های مناطق اطراف آن متمرکز کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، علی رضا رشیدیان امروز ظهر بعد از نماز به شهرستان چناران رفت و ضمن بررسی وضعیت بازار و قیمت ها ، با توجه به تفاوت بیش از یک هزار تومانی نرخ گوشت مرغ در بازار طی تماسی با سرپرست فرمانداری این شهرستان و نیز رییس جهاد کشاورزی و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان برای مدیریت بازار تذکرات و دستوراتی داد.

 وی همچنین در طول مسیر از بند تاریخی اخلمد بازدید کرد و با توجه به ظرفیت گردشگری این منطقه ونیز وضعیت کوه های این منطقه که صخره نوردان در این ایام از آن استفاده می کنند نکاتی را در بحث ارائه برخی خدمات و امکانات در این منطقه و استقرار تیم امدادی در محدوده این ارتفاعات به مدیرکل ورزش و جوانان و حوزه های مربوطه تاکید کرد.

 وی همچنین از روستای اخلمد دیدن کرد و با توجه به ظرفیت های گردشگری این منطقه بر توسعه و تقویت این بعد در منطقه و انجام اقدامات ضروری در این حوزه تاکید نمود.

 رشیدیان همچنین از واحد گلخانه ای بزرگی که بخشی از تولیدات خود را به بازارهای داخلی و قسمتی را صادر می کند ، دیدن کرد و سری هم به باغ سیب 90 هکتاری مسیر که به صورت قطره ای آبیاری می شد و وضعیت تولید محصول آن زد.

وی ، همچنین سری هم به شهرک صنعتی فردوسی زد و از واحدهای تولید روغن ، رب و کلوچه تبرک که در حال فعالیت بود ،دیدن کرد و طرح توسعه ای واحد تولید روغن این کارخانه را که در دست اجراست مورد بازدید قرار داد.

وی همچنین با توجه به مصرف بالای آب واحد تولید رب، از تصفیه خانه آن که آب استحصالی را تصفیه و دوباره به مدار مصرف باز می گرداند دیدن نمود.

استاندار خراسان رضوی در بازگشت به مشهد همچنین سری به روستای زاک در محدوده آرامگاه فردوسی زد که به میزان سهمیه آب انها از محل سد کارده مقرر بوده از محل پساب تصفیه خانه پرکندآباد  تامین شده اما کشاورزان در مورد نسبت وعده داده شده و آنچه عمل می شود و قطع موردی این پساب مسائلی را داشتند .

 استاندار خراسان رضوی در این رابطه طی تماس با مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان دستور بررسی و پیگیری و حل این موضوع را داد و مقرر شد و  با توجه به مشکلاتی که روستائیان در مورد نحوه توزیع و نظارت  داشتند قرار شد موضوع آب شرب روستایی در این منطقه را نیز آبفای روستایی استان پیگیری نماید.

وی همچنین با بیان اینکه روستاهای منطقه مشکل حمل و نقل دارند نیز گفت : باید برای حل این مشکل نیز به شکلی منطقی برنامه ریزی شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز