فرمانده سپاه امام رضا(ع):

جامعه نیازمند تزریق روحیه امید است

۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۳:۰۹:۰۰
کد خبر: ۷۳۹۴۹۲
جامعه نیازمند تزریق روحیه امید است
فرمانده سپاه امام رضا(ع) گفت: تزریق امید و روحیه مقاومت در عرصه اقتصادی اولویت مهم این روزها است.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، مراسم تجلیل از خبرنگاران و مدیران رسانه های استان به‌دعوت سازمان بسیج رسانه خراسان‌رضوی با حضور فرمانده سپاه امام رضا(ع)، مدیران و اصحاب رسانه مشهد در مجتمع فرهنگی، تفریحی هویزه برگزار شد.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) در این مراسم گفت: با توجه به‌جبهه سختی که نظام استکبار ایجاد کرده‌ است، حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی و جلوگیری از خدشه وارد شدن به‌نظام وجه مشترک همه خبرنگاران، مدیران و شاغلین در هر جایی و به هر کاری است.

یعقوبعلی نظری با اشاره به‌هدف‌گذاری‌های انجام شده از طرف دشمنان برای خراسان رضوی و مشهد، انسجام را عامل مهمی دانست که سبب می‌شود، این هدف‌گذاری‌ها، مشهد را تحت تأثیر قرار ندهد.

وی مهم‌ترین ابزار جبهه استکبار را عملیات روانی با استفاده از رسانه‌ها عنوان کرد و افزود: نمی‌توانیم تک‌بعدی باشیم و هم باید همراه مردم باشیم و عملیات روانی را خنثی کنیم و هم روحیه مبارزه، استقامت و طاقت مردم را افزایش دهیم.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) وظیفه رسانه‌ها را توجه به‌مشکلات مردم و یاری آنها ذکر کرد و گفت: باید مراقبت کنیم در این شرایط معاندین نظام و انقلاب سوءاستفاده نکنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز