محمدیان خبر داد:

هدیه بسیج رسانه به زوج های جوان خبرنگار

۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۳:۳۰:۴۰
کد خبر: ۷۳۹۵۰۳
هدیه بسیج رسانه به زوج های جوان خبرنگار
رئیس بسیج رسانه خراسان رضوی از اهدای هدیه ای نفیس به زوج های جوان خبرنگار و همچنین خبرنگارانی که امسال صاحب فرزند شوند، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، عباس محمدیان در مراسم دیدار مدیران رسانه استان با فرمانده سپاه امام رضا(ع) اظهار داشت: در همین راستاخبرنگارانی که امسال ازدواج کنند و یا صاحب فرزند شوند می توانند با مراجعه به دفتر بسیج رسانه استان هدیه خود را از این مجموعه دریافت کنند.

وی با بیان این که رسانه‌های برآمده از انقلاب باید در تراز انقلاب باشند، تاکید کرد: برای اینکه حرف انقلاب را بزنیم نیاز به تربیت نیروهای مستعد و انقلابی به ویژه در حوزه رسانه داریم و بسیج با ورود به این عرصه توانسته است در تمام شهرستان‌ها کانون‌های رسانه را راه اندازی کند.

محمدیان افزود: دشمن با تمام ابزار در حال رصد فعالیت‌های ایران به ویژه جوانان بوده و حوزه مهم و تاثیرگذار آن نیز رسانه است.

رئیس بسیج رسانه خراسان رضوی بیان کرد: اگر در گذشته جنگ ما سخت‌افزاری بود و فرماندهان و پیاده نظام و سرباز در آن درگیر نبردی سخت با دشمن بودند اما امروز خاکریزها فرماندهی و ابزار جنگ تغییر یافته و دشمن تلاش می‌کند با جنگ نرم به شیعه‌هراسی، ایران‌هراسی و اسلام‌ستیزی در جهان دست پیدا کند.

وی با اشاره به  اهمیت رسانه در شرایط کنونی افزود: در جهان امروز رسانه مرز ندارد و جامعه‌ای موفق است که در انتشار عملکرد خود وارد میدان شود، لذا معتقدیم که هر پایگاه  بسیج در کشور باید خود یک رسانه باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز