چهارمین دوره مسابقات رنکینگ کشوری تیروکمان در ارومیه برگزار می شود

۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۰۷:۰۰:۰۰
کد خبر: ۷۳۹۶۳۲
چهارمین دوره مسابقات رنکینگ کشوری تیروکمان در ارومیه برگزار می شود
چهارمین دوره مسابقات رنکینگ کشوری تیروکمان در ارومیه با حضور بیش از یکصد و پنجاه ورزشکار برگزار می شود.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، پیمان رضایی در مورد برگزاری چهارمین مرحله مسابقات رنکینگ کشوری تیراندازی با کمان در ارومیه گفت: امسال این دوره از مسابقات با حضور ۱۵۰ نفر شرکت کننده و در ورزشگاه شهید رجایی ارومیه برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: رقابت های این دوره در دو رشته ریکرو و کامپوند برگزار می شود که مسابقات ریکرو ۲۵ مرداد ماه و رشته کامپوند روز ۲۶ مردادماه برگزار خواهد شد.

رییس هیات تیراندازی با کمان آذربایجان خاطر نشان کرد: براساس آخرین پیش‌بینی ها بیش از یکصد و پنجاه ورزشکار در مسابقات شرکت خواهند کرد که تقریبا ۱۰ نفر از تیراندازان از استان آذربایجان غربی خواهند بود.

وی همچنین افزود: ۲ داور از ۹ داور بین المللی این دوره از مسابقات از آذربایجام غربی خواهند بود که مرادزاده از شهرستان تکاب و ملکی از شهرستان میاندوآب هستند.

رضایی با اشاره به تلاش هیات برای مردمی کردن این رشته ورزشی گفت: هم‌اکنون ۱۰ هیئت در سطح استان فعال هستند که در شهرستان های مهاباد، میاندوآب، بوکان، شاهین‌دژ، تکاب، سلماس، ماکو، خوی، چالدران و شوط در حال فعالیتند و در این میان هیات شهرستان بوکان از نطر عملکرد در جایگاه نخست قرار دارد.

رضایی ادامه داد: در رشته تیراندازی با کمان ۱۲۰ نفر بیمه شده ورزشی در استان وجود دارد و در سال ۹۶ آذربایجان غربی در رده بیستم کشور بود که امید است این رتبه بهبود یابد.

وی در خصوص افرادی که در تیم ملی از آذربایجان غربی وجود دارند بیان کرد: الهام غفاری قره باغ و بهرام تیموری زاده از اعضا تیم ملی در آذربایجان غربی هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز