فرمانده انتظامی استان اردبیل خبر داد :

افزایش کشف ۱۲۵ درصدی مواد مخدر در استان

۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۲:۵۸:۵۷
کد خبر: ۷۳۹۸۶۱
افزایش کشف ۱۲۵ درصدی مواد مخدر در استان
فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: امسال 900 کیلوگرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی در این استان کشف شد که نسبت به مدت مشابه پارسال 125 درصد افزایش داشته است.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سردار حسین عبدی در آیین تجلیل از خبرنگاران  گفت : در زمینه قاچاق کالا نیز اقدامات خوبی انجام گرفته و به ارزش 42 میلیارد ریال محصولات قاچاق در استان کشف و ضبط شده است.

وی با اشاره به فعالیت خوب پلیس 110 در استان اظهار داشت: روزانه بین یک هزار و 600 تا یک هزار و 700 تماس با فوریت های پلیس صورت می گیرد که از این تعداد 728 مورد منجر به عملیات پلیسی می شود.

سردار عبدی با بیان اینکه 40 درصد تماس ها با پلیس 110 به عملیات منتهی می شود،گفت: امسال 104 هزار و 161 مورد از تماس های اهالی استان منجر به انجام عملیات شد.

او اضافه کرد: قرار است تماس با پلیس 110 در مرکز استان تجمیع شده و عملیات ها از مرکز فرماندهی به ماموران در مناطق مختلف ابلاغ و هدایت شود.

سردار عبدی همچنین به کاهش خشونت، نزاع و درگیری در استان اشاره کرد و افزود: رتبه استان اردبیل در این زمینه 22 کشوری است و این در حالی است که تنها 6 درصد از نزاع و خشونت ها دسته جمعی بوده و مابقی مربوط به موارد جزیی و درگیری های خرد می شود.

فرمانده انتظامی استان اردبیل بحث پیشگیری را در کاهش جرم تاثیرگذار دانسته و بیان کرد: در این زمینه رسانه و خبرنگاران می توانند کمک حال پلیس باشند.

وی تاکید کرد که باید از ظرفیت رسانه ها در جهت پیشگری از جرم ، اطلاع رسانی و هشدارهای پلیسی به خانواده ها استفاده شود و خبرنگاران و پلیس ارتباط تنگاتنگی با هم داشته باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز