صبوریان:

بدون همدلی و کار تیمی هیچ رشته ای پیشرفت نخواهد کرد

۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۵:۰۲:۲۲
کد خبر: ۷۳۹۹۵۶
بدون همدلی و کار تیمی هیچ رشته ای پیشرفت نخواهد کرد
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: مشکلات و حواشی هر رشته ورزشی باید در درون خانواده خودش حل شود زیرا بدون همدلی راه به جایی نمی بریم.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، کوروش صبوریان در مراسم معارفه سرپرست هیئت والیبال اظهار کرد: باید بدانیم که تمام مسائل مشکلات باید در درون هیئت حل شود. نباید مشکلات یک خانواده را در خارج آن مطرح کنیم. هیچکس جز خودمان نمیتواند مشکل داخلی را حل کند.

وی افزود: باید بدانیم‌که در هیئت ورزشی منافع فردی را کنار بذاریم و به دنبال منافع جمعی باشیم.

صبوریان خاطرنشان کرد: مگر می شود چند نفر رئیس هیئت بگذاریم؟ به هر حال یک نفر که متخصص ایs و بر قوانین آشناست رئیس می شود مگر می شود هر روز با او جنگید که من شایسته تر برای ریاست هستم؟

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: نمی شود حالا که رئیس نشدیم یا در کادر هیئت حضور نداریم هرروز حاشیه سازی کنیم. اگر بخواهد رشته ای ورزش در استان پیشرفت کند باید تمام ارکانش از ورزشکار پیشکسوت باهم همدل باشند و مشکلات را در درون هیئت حل کنند.

وی عنوان کرد: رئیس هیئت مسئولیتی قبول می‌کند و باید تا آخرین روز حضورش برای تحقق وعده ها و انجام وظایفش تلاش کند.

صبوریان ادامه داد: موفقیت در یک رشته مربوط به تمام افراد یک هیئت هست و عدم موفقیت هم همینطور. گاهی اوقات از برخی از روسا میخواهم اگر در بخشی از هیئت انفعال می بینند تغییرات را انجام دهند برای پویایی تلاش کنند اما باید ملاکشان شایسته سالاری باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی در پایان گفت: نکوئیی سرپرست جدید هیئت از مدیران ارزشمند و خلاق استان هستند امیدوارم جامعه والیبال با ایشان همراهی کنند و با کار گروهی با جایگاهیی که شایسته آن هستیم برسیم.

 

 

نظر شما