فرمانده نیروهای انتظامی استان کرمانشاه:

نیروی انتظامی بیشترین خدمات و ارتباط را با عموم مردم دارد

۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۶:۰۲:۳۷
کد خبر: ۷۴۰۰۰۶
نیروی انتظامی بیشترین خدمات و ارتباط را با عموم مردم دارد
گشت موتوری از ابتدای مرداد ماه به ناوگان انتظامی اضافه شده است

به گزارش خبرگزاری برنا: سردار منوچهر امان‌اللهی در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت روز خبرنگار در سالن جلسات ستاد فرماندهی کرمانشاه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و شهید محمود صارمی از  تلاش و همکاری رسانه‌ها در انعکاس اخبار نیروی انتظامی تقدیر کرد.

photo_۲۰۱۸-۰۸-۱۱_۱۰-۴۰-۲۲

او افزود: نقش رسانه و اثرگذاری آن امروز بر همگان عیان است و رشد علم و فناوری و تغییرات در حوزه‌های مختلف مسائل مثبت و منفی زیادی ایجاد شده و در جاهایی بین خواسته‌های اقشار و وظایف قابل اجرا تفاوت و عدم تناسب وجود دارد .

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: امروز پرچمدار ایستادگی در برابر استکبار در دنیا و به ویژه منطقه، ایران است و در این فضا وظیفه رسانه‌ها حساس‌تر از همه شده است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: مردم متوجه باشند که ناخواسته با بیان به دور از واقعیات و گرفتار شدن در جریانات ساختگی به این فضا دامن نزنند.

امان‌الهی ادامه داد: انجام ماموریت سنگین نیروی انتظامی که بیشترین محل رجوع مردم است حتما با هدف‌گیری صحیح و اجرای برنامه‌های دقیق و تلاش‌های شبانه‌روزی قابل انجام است. نیروی انتظامی بیشترین خدمات و ارتباط را با عموم مردم دارد.

او افزود: اگر امروز در حوزه امنیت استان با وجود تهدیدات و نقشه های دشمن، مشکلات کشور همسایه، آسیب‌های داخلی و سایر جریانات چالش خاصی نداریم  این امنیت حاصل اقدامات پنهان و آشکار مجموعه انتظامی است و اینکه تمام نگاه‌های انتقادی به سمت نیروی انتظامی است اشتباه است چون دستگاه‌های بسیاری در این زمینه دخیل هستند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: ارتقای گشت‌های انتظامی را در دست اقدام داریم و در این راستا گشت موتوری را از ابتدای مردادماه به ناوگان انتظامی استان اضافه شده است، و هرساله شاهد ارتقای عملکرد ناجا در استان بوده‌ایم و کاهش پیاپی آمار سرقت در چهار سال گذشته نیز گواه این امر است.

 امان‌الهی به آمار وعملکرد ناجا در چهار ماهه سال جاری اشاره کرد و افزود: ۳۱۰ هزار مورد تماس تلفنی و درخواست مردمی با فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ برقرار شده است و در این مدت در حوزه قاچاق کالا که از اولویت‌های ماست با ۲۵ میلیارد ریال کشفیات ۴۲درصد از نظر ارزش ریالی افزایش کشفیات داشته‌ایم. متلاشی شدن ۱۰ باند قاچاق کالا و دستگیری ۸۱۱ تن در این زمینه و معرفی و تحویل این افراد به مراجع قضایی، پلمپ یک هزار و ۹۹۰ صنف متخلف، شناسایی ۱۴ اراذل و اوباش شناسنامه دار در استان، و در زمینه تصادفات برون شهری ودرون شهری نیز ۱۵ درصد افزایش داشته‌ایم.

او از افزایش ۲۵۰ جرایم فضای مجازی در استان خبر داد و افزود: در زمینه کشفیات در این حوزه ۶۱ درصد افزایش آمار نسبت به چهار ماهه سال گذشته داشته ایم.در این مدت نیز ۶۱۵ کیلوگرم انواع مواد مخدرکشف شده وهشت باند قاچاق مواد مخدر در این راستا دستگیر ومتلاشی شده است،۸۱ قاچاقچی دستگیرو تحویل مقام قضایی شدند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: تاکنون ۵۹۰ طرح پاکسازی مناطق آلوده به مواد مخدر در استان اجرا شده است ودر این رابطه یک هزار و ۳۹۷ توزیع کننده مو.اد مخدر دستگیر شده‌اند که آمار افزایش ۵۰ درصدی را نشان می‌دهد. در این مدت دو هزار و ۵۸۶ سارق  دستگیر و تحویل مقام قضایی شده است. آمار سرقت به عنف ۱۷ درصد کاهش داشته، سرقت‌های مهم چهار درصد کاهش و قتل نیز ۳۹درصد کاهش داشته‌ایم.و در سرقت‌های خرد۲۰ درصد افزایش داشته‌ایم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز