امروز رخ داد ؛

بازدید سرزده آخر هفته استاندار خراسان رضوی از شرایط و ظرفیت های شهرستان فریمان

۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۰:۲۵:۲۲
کد خبر: ۷۵۳۲۶۰
بازدید سرزده آخر هفته استاندار خراسان رضوی از شرایط و ظرفیت های شهرستان فریمان
استاندار خراسان رضوی آخر هفته را در جمع مردم شهرستان فریمان و سرکشی به بخش های مختلف اعم از واحدهای تولیدی و صنعتی در شهرک کاویان تا گفت و گوی حضوری با مردم و بازدید از وضعیت مردم در مناطق بازسازی شده پس از زلزله فروردین ماه ۹۶ گذراند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی ، علی رضا رشیدیان در ادامه بازدیدهای سرزده آخر هفته خود در مسیر شهرستان فریمان به شهرک کاویان سری زد و از دو مجموعه شیشه فلوت و

و دو واحد لوله های پلاستیکی و روند فعالیت و تولید آنان دیدن کرد و پیرامون مشکلاتی که این واحدها داشتند از جمله موضوع صادرات شیشه فلوت و برخی مشکلات در مسیر این صادرات که استاندار خراسان رضوی از طریق مدیر گمرکات استان پیگیری کرد و مشکلات آب ، برق و کشتیرانی را نیز در هماهنگی های لازم با مجموعه های ذیربط و برای رفع سریعتر آنها تاکید نمود.

 رشیدیان همچنین مشکل مربوط به تامین مواد پتروشیمی برای واحدهای تولید لوله های پلاستیکی را از طریق مشاور وزیر صنعت ، معدن و تجارت دنبال کرد تا این موضوع مرتفع شود.

 وی در ادامه این سفر کوتاه در نماز جمعه شهر فریمان شرکت کرد و پس از اتمام نماز در جمع مردم حضور یافت و طی گفت و گوی رو در رو و شنیدن مسائل آنان از جمله صدور سند مسکن مهر ، خدمات شهری ، اشتغال و مانند آن ، موضوع را بررسی و پیگیری نمود.

وی از محل طرح توسعه آبگرم شاهان گرماب و طرح های توسعه ای شهر فریمان و جاده سلامت و سیستم روشنایی هم دیدن کرد.

بازدید از روستای "دوقلعه براشک که در زلزله فروردین ماه سال 96 در منطقه سفید سنگ فریمان از جمله نقاط دارای بیشترین آسیب و خسارت بود نیز از جمله بخش های این بازدید آخر هفته بود .

 استاندار خراسان رضوی ضمن ارزیابی و بررسی اقدامات انجام شده اعم از ساخت و ساز منازل روستائیان ، خیابان کشی و جدول کشی های انجام شده ،از رعایت استحکام و اصول مقاوم سازی در بناها و اقدامات لازم در اجرای طرح هادی که در دست انجام بود ابراز رضایت کرد .

 وی ضمن دیدار با مردم و نیز اعضای شورای روستا و دهیارمنطقه ، آخرین وضعیت واقدامات انجام شده را بررسی کرد و در جریان مشکلات و درخواست های مردم در زمینه بازسازی مسجد، قبور پنج شهید ، اصلاح نحوه پرداخت اقساط تسهیلات به جای ماهانه به صورت ششماهه یا یکساله و مشکل مرتع دام آنان قرار گرفت.

 

نظر شما