مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل:

پرداخت یارانه کاغذ به نشریات در دولت تدبیر و امید نظام مند شده است

۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۲:۴۴:۵۵
کد خبر: ۷۵۳۳۶۳
پرداخت یارانه کاغذ به نشریات در دولت تدبیر و امید نظام مند شده است
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: پرداخت یارانه کاغذ به نشریات در دولت تدبیر و امید نظام مند و ساماندهی شده است.

به گزارش برنا،، سید ناصر اسحاقی در گفت و گو با خبرنگاران افزود: معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با راه اندازی سامانه رسانه های کشور پرداخت یارانه ها و اعلام وصول ها را شفاف سازی کرد.
وی بیان کرد: در حال حاضر عنصر انسانی در ارزیابی رسانه ها دخیل نیست و ارزیابی رسانه ها بصورت مکانیزه در سامانه رسانه ها صورت می گیرد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: اعلام وصول ،نظم در انتشار و کیفیت و محتوای رسانه در سامانه رسانه های کشور قابل مشاهده است و بر اساس این معیارها میزان پرداختی یارانه کاغذ مطبوعات مشخص می شود.
اسحاقی درباره صدور مجوز نشریات افزود: مدیران استانی در صدور مجوز نشریات دخالتی ندارند چون این امر هم در سامانه رسانه با تصویب و تصمیم هیات نظارت بر مطبوعات انجام می گیرد.
وی ساماندهی آگهی های دولتی را یادآور شد و گفت: آگهی های دولتی از طریق شبکه به اداره کل ارشاد اسلامی ارسال و بین نشریات توزیع می شود و لازم است فعالان مطبوعاتی اجازه دهند روابط عمومی ها تمام آگهی ها را از این طریق ارسال کنند تا بصورت عادلانه توزیع شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز