فرمانده انتظامی ابهر :

۵۰ میلیارد اقلام احتکار شده کشف شد

۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۰:۵۰:۱۳
کد خبر: ۷۵۳۷۲۶
۵۰ میلیارد اقلام احتکار شده کشف شد
فرمانده انتظامی شهرستان ابهر ارزش اقلام احتکار کشف شده در این شهرستان را 50 میلیارد ریال اعلام کرد.

 به گزارش خبرگزاری برنا ؛ داود مرسلی امروز در ابهر با اشاره به کشف اقلام احتکار شده در این شهرستان  گفت: این اقلام شامل برنج؛ قند و شکر؛ لوازم خانگی؛ سیگار و سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر ارزش اقلام احتکار کشف شده در این شهرستان را 5 میلیارد تومان اعلام کرد.

وی با بیان این که احتکار خیانت محسوب می‌شود؛ افزود:  نیروی انتظامی  نظارت‌های خود را در این بخش دارد و جای نگرانی وجود ندارد.

مرسلی با اشاره به سرقت‌های اخیر که در شهرستان ابهر صورت گرفته است عنوان کرد: ۸۵ درصد سرقت‌های انجام شده مربوط به معتادان است.

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر افزود:مردم باید در خانه‌های خود از فناوری جدید که نصب دوربین یکی از آن‌ها است؛ استفاده کنند.

وی به وجود ۷ هزار آلونک در ابهر اشاره و تصریح کرد: برقراری امنیت نیازمند توجه مردم به مواردی نقض آن دارد.

مرسلی تاکید کرد: مردم به هیچ وجه اطلاعات شخصی خود را در رابطه با اموال در جای دیگر مطرح نکنند.

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر بر لزوم رعایت موارد ایمنی در ایام محرم توسط مردم تاکید کرد و گفت: خروج مردم از منازل در این ایام فرصت را برای سارقان فراهم می‌کند از این رو مردم باید دقت بیشتری در ایجاد امنیت داشته باشند.

وی با تاکید بر برنامه‌ریزی نیروی انتظامی برای تامین امنیت مردم در این ایام گفت: این مهم با گشت‌زنی نیروی انتظامی و البته تعامل با بسیج انجام می‌شود.

مرسلی رعایت مواردی ایمنی از جمله نصب دوربین و استفاده از قفل مطمئن را از توصیه‌های خود به مردم برای کمک به تامین امنیت اموال دانست و ادامه داد: مردم از  فناوری‌های جدید برای ارتقای امنیت منازل خود استفاده کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر با اشاره به جدی بودن نیروی انتظامی در امر مبارزه با مواد مخدر گفت: در این حوزه برنامه‌های آموزشی هم با هدف پیشگیری برگزار شده است.

وی به نقش مهم خیران در حوزه پیشگیری و درمان معتادان تصریح کرد: خیران با مشارکت در احداث کمپ‌ها می‌توانند در این مهم ایفای نقش کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز