استاندار کرمانشاه:

کاغذ بازی روند پرداخت تسهیلات اشتغالزایی را کند کرده است

۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۴:۰۴:۲۴
کد خبر: ۷۵۳۷۶۱
کاغذ بازی روند پرداخت تسهیلات اشتغالزایی را کند کرده است
استاندار کرمانشاه گفت: کاغذ بازی های اداری روند پرداخت تسهیلات و اشتغالزایی در این استان کند کرده است.

به گزارش خبرگزاری برنا ، هوشنگ بازوند عصر شنبه در نشست‌ کارگروه اشتغال که در استانداری کرمانشاه برگزار شد،  گفت : سیستم کاغذ بازی در برخی از بانک ها مانع پیشرفت در استان و پرداخت تسهیلات برای سرمایه گذاری شده است.

وی افزود: دستگاه های اجرایی استان واحدهای روستایی مستعد را به منظور دریافت تسهیلات اشتغال روستایی از فردا به بانک ها معرفی کنند.

استاندار کرمانشاه در رابطه با پرداخت تسهیلات در زمینه خرید دام روستایی گفت: بانک ها، امور عشایر، بهزیستی و کمیته امداد در رابطه با خرید دام سبک از سختگیری اجتناب کنند.

بازوند افزود: دستگاه های اجرایی گزارشی تا روز سه شنبه این هفته در رابطه با عملکرد بانک ها در زمینه اعطای تسهیلات اشتغال روستایی تهیه و ارائه کنند تا در صورت کوتاهی بانک ها، برخورد لازم انجام شود.

وی در زمینه جذب اعتبارات اشتغال روستایی شهرستان های استان گفت: با فرمانداری های ضعیف در زمینه جذب تسهیلات اشتغال روستایی برخورد خواهد شد.

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: سازمان برنامه و بودجه گزارشی را در رابطه با وضعیت دستگاه های اجرایی و بانک ها برای جذب تسهیلات اشتغال روستایی تهیه کند تا دستگاه های کم کار شناسایی و معرفی شوند.

176 میلیارد تومان تسهیلات بانکی به منظور ایجاد اشتغال روستایی و 300 میلیارد تومان تسهیلات مناطق زلزله زده امسال به استان کرمانشاه تخصیص یافته است.

 

نظر شما