رئیس دانشگاه لرستان:

پذیرش ۱۶۰۰ دانشجوی جدید در رشته‌های تحصیلی مختلف / وجود ۹ هزار و ۳۰۰ دانشجو در دانشگاه لرستان

۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۳:۰۰:۱۷
کد خبر: ۷۵۳۷۸۸
پذیرش ۱۶۰۰ دانشجوی جدید در رشته‌های تحصیلی مختلف / وجود   ۹ هزار و ۳۰۰ دانشجو در دانشگاه لرستان
خسرو عزیزی گفت: امسال هم حدود 1600 دانشجوی جدید در رشته‌های تحصیلی مختلف دانشگاه لرستان پذیرش شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛عزیزی در حاشیه مراسم افتتاح ساختمان اداری دانشگاه لرستان ودر جمع خبرنگاران،اظهارکرد: با افتتاح این ساختمان، همه‌ی بخش‌های اداری دانشگاه لرستان در این ساختمان تجمیع می‌شوند و کمبودهای فضاهای آموزشی و اداری دانشگاه لرستان تا حدود زیادی، رفع می‌شود.

اوافزود: متأسفانه دانشگاه لرستان تاکنون ساختمان مرکزی اداری نداشته است و خوشبختانه این مشکل، الان رفع شده است.

عزیزی تصریح کرد: تاکنون، عمده‌ی بخش‌های اداری دانشگاه لرستان در ساختمان دانشکده علوم اقتصادی و اداری قرار داشته‌اند و الان با افتتاح ساختمان سازمان مرکزی اداری دانشگاه لرستان، همه‌ی بخش‌های اداری دانشگاه به این ساختمان منتقل می‌شوند و این موضوع، تأثیر مهمی در رفع کمبودهای فضاهای آموزشی و اداری دانشگاه لرستان دارد.

او  درباره پروژه‌های در حال ساخت دانشگاه لرستان نیز تصریح کرد: در حال حاضر دو پروژه‌ی در حال ساخت دارای ردیف ملی داریم که  یکی سالن آمفی تئاتر است که زیربنای آن 2400 مترمربع است که پیمانکار آن قول داده است این پروژه را در فصل پاییز امسال به اتمام برساند و دیگری فاز سوم توسعه دانشکده علوم پایه است که با زیربنای 4200 مترمربع قرار است در فصل پاییز امسال افتتاح شود.

عزیزی خاطر نشان کرد: یکی از چالشهای دانشگاه لرستان این است که اگرچه در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترای رشته تربیت‌بدنی دانشجو داریم ولی دانشگاه استخر ندارد که فعلاً با پیگیریهای جناب آقای دکتر بیرانوندی (عضو کمیسیون آموزش مجلس) قرار است ساخت استخر دارای دریف بشود تا ساخته شود .

رئیس دانشگاه لرستان درباره‌ی تعداد رشته‌های تحصیلی دانشگاه لرستان نیز گفت: در حال حاضر تعداد 47 رشته تحصیلی در مقطع دکترا داریم؛ تعداد 71 رشته در مقطع تحصیلی کارشناسی ارشد و تعداد 61 رشته کارشناسی و در مجموع با احتساب مراکز اقماری شهرستانهای استان نزدیک به 9 هزار و 300 دانشجو داریم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز