خجسته پور:

فرهنگ و پیام دفاع مقدس باید به نسلهای بعدی انتقال داده شود

۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۴:۴۳:۳۵
کد خبر: ۷۵۳۸۹۳
فرهنگ و پیام دفاع مقدس باید به نسلهای بعدی انتقال داده شود
معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان گفت: سرکشی از خانواده های شهدا، ایثارگران و جانبازان در اولویت قراربگیرد.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان؛حبیب الله خجسته پور صبح روزیکشنبه  در جلسه شورای هماهنگی دفاع مقدس  لرستان ،اظهارکرد: اقدامی که رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس انجام دادند یک کار حسینی بود و آنهایی که جا ماندند وظیفه زینب گونه دارند.

او با بیان اینکه فرهنگ و پیام دفاع مقدس باید به نسلهای بعدی انتقال داده شود، افزود: علی رغم تلاشهای صورت گرفته طی این چهار دهه اما احساس می شود آنگونه که شایسته شهدا، ایثارگران، جانبازان سرافراز انجام نداده ایم.

خجسته پور تصریح کرد: امیدواریم طرحی نو ایجاد کنیم که آن ارزش ناب که شهدا جان خود را ایثار کردند به نسلهای آینده انتقال یابد.

اوبا بیان اینکه یکی از رمز اصلی پیروزی ما در دفاع مقدس وحدت و همبستگی ملی بود،خاطر نشان کرد:  در این روزهای حساس اگر میخواهیم از این پیچ و گردنه عبور کنیم باید وحدت داشته باشیم زیرا در دوران مقدس همه مردم پای کار بودند.

به گفته خجسته پوردر هفته دفاع مقدس علاوه بر برگزاری مراسمهای این هفته باید سرکشی از خانواده های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان باید در اولویت قرار گیرد.

او با بیان اینکه بعض از خانواده های شهدای هستند که چندین سال کسی از آنها سرکشی نکرده باید در اولویت قرار گیرند،ادامه داد:  همه دستگاههای مرتبط فرهنگی باید برای افتتاح مرکز فرهنگی باغ موزه فرهنگی لرستان تلاش کنند.

خجسته پور گفت:  در قالب ساخت سریالهای تلویزیونی استان دستگاه های متولی بویژه میراث فرهنگی همکاری لازم را با صدا و سیمای لرستان داشته باشد.

این معاون استاندار لرستان  بیان کرد:اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای لرستان راویهای را در هفته دفاع مقدس به صدا و سیمای مرکز لرستان جهت راوی گری معرفی کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز