معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل مطرح نمود

نقاط ضعف قراردادهای پیمانکاری مرتفع شود

۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۵:۳۴:۵۲
کد خبر: ۷۶۳۳۹۴
نقاط ضعف قراردادهای پیمانکاری مرتفع شود
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: با توجه به افزایش قیمت ها در ماه های اخیر، پیمانکاران فعال در استان دچار مشکلاتی شده اند که نیازمند تدبیر لازم است.

به گزارش برنا،بهروز ندایی در جلسه شورای فنی استان ضمن تاکید بر برخی نقص های موجود در طراحی قراردادها ادامه داد: شرکت ها و سازمان های دولتی، باید قراردادهای خود را به طور کامل بررسی کرده و نقاط ضعف آن را احصاء کنند تا در صورت امکان، مشکلات در داخل استان مرتفع شود و در صورت وجود مشکلات بیشتر از طریق وزارت خانه های مربوطه پیگیری های لازم انجام گیرد.

وی گفت: قرارداد هایی که خارج از شرایط عمومی پیمان، در برخی از شرکت های دولتی و متناسب با ضوابط داخلی آن شرکت ها منعقد شده اند، دارای اشکالاتی هستند که باید این مشکلات از طریق مکاتبه با وزارت خانه های مربوطه حل و فصل شود.

ندایی به مشکل حقوق و مزایای کارگران توسط پیمانکاران پرداخت و افزود: پیمانکاران باید همزمان با پرداخت حقوق کارگران، بیمه آنها را نیز به سازمان تامین اجتماعی پرداخت کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری در پایان جلسه گفت: تعطیلی پروژه های عمرانی منجر به تعطیل شدن کارگاههای عمرانی و کند شدن مسیر توسعه استان است که با تدابیر مدیریتی در استان و همچنین برخی اقداماتی که از طریق معاونت امور عمرانی وزارت کشور و سازمان برنامه و بودجه در دست اجراست مرتفع خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز