مسئول بسیج رسانه کرمانشاه:

فراخوان سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان کرمانشاه آغاز شد

۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۱:۳۱:۲۰
کد خبر: ۷۶۳۵۴۰
فراخوان سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان کرمانشاه آغاز شد

به گزارش خبرگزاری برنا؛ فراخوان سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان کرمانشاه آغاز شد.

حسن موحد مسئول سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه با بیان خبر بالا، افزود: علاقه‌مندان می‌توانند جهت شرکت در سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر آثار خود را در هفت محور به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

photo_۲۰۹

او ادامه داد: به منظور حمایت از توان نیروهای بومی برای انعکاس واطلاع‌رسانی اخبار سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر اقدام به تشکیل کانال‌های اطلاع‌رسانی در پیام رسان‌های داخلی کردیم.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه گفت: روزنامه‌نگاران و علاقه‌مندان می‌توانند تا پایان ۳۰ آبان 1397 آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

موحد ادامه داد: محورهای سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر شامل مقاومت و دفاع مقدس، مسائل صنفی خبرنگاران، بصیرت و دشمن‌شناسی، اقتصاد مقاومتی، حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی، مبارزه با آسیب‌های اجتماعی، خدمات اجتماعی و محرومیت‌زدایی است که در قالب عکس، موشن‌گرافی، خبر، گزارش(تلویزیونی _ مطبوعاتی)، کاریکاتور، فیلم، انیمیشن، نماهنگ، فیلمنامه و مقاله برگزار می‌شود.

او افزود: در این جشنواره موضوع وحدت اقوام و مذاهب به عنوان بخش ویژه جشنواره برگزار می‌شود و از آثار برتر در این زمینه نیز تجلیل می‌شود.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه گفت: پارسال دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر با استقبال علاقه‌مندان از سراسر استان کرمانشاه در محورهای مختلف برگزار شد که فاطمه محمدی در بخش یادداشت و سرمقاله خبرنگار بسیجی کرمانشاه موفق به کسب رتبه سوم در مرحله کشوری شد.

موحد ادامه داد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را آدرس ایمیل jashnvarehresaneh@gmil.com و آیدی jashnvarehresaneh@ ارسال کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز