استاندار کرمانشاه:

اعتبارات ماده ۱۲ مدیریت بحران زلزله به صورت کامل تخصیص پیدا خواهد کرد

۱۳۹۷/۰۷/۲۰ - ۱۲:۲۴:۲۸
کد خبر: ۷۶۳۵۴۵
اعتبارات ماده ۱۲ مدیریت بحران زلزله به صورت کامل تخصیص پیدا خواهد کرد
موضوع تامین اعتبار لازم برای اجرای پروژه‌هایی همچون فاضلاب شهر کرمانشاه، قطار شهری، جاده سومار به گیلانغرب و سد بیستون مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ اعتبارات مربوط به مدیریت بحران زلزله غرب کرمانشاه به صورت کامل تخصیص پیدا خواهد کرد.

هوشنگ بازوند  استاندار کرمانشاه با اعلام خبر فوق، افزود:  چند روز پیش نشستی به همراه مجمع نمایندگان استان کرمانشاه با رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور داشتیم، بنا شد که اعتبارات ماده 12 مدیریت بحران زلزله به صورت کامل تخصیص پیدا کند.

او ادامه داد: همچنین در این دیدار موضوع تخصیص اعتبارات سفر رئیس جمهوری به کرمانشاه نیز مورد بررسی قرار گرفت.

استاندار کرمانشاه گفت: در این دیدار، موضوع تامین اعتبار لازم برای اجرای پروژه‌هایی همچون فاضلاب شهر کرمانشاه، قطار شهری، جاده سومار به گیلانغرب و سد بیستون مورد بررسی قرار گرفت.

بازوند بررسی بودجه سال 98 کرمانشاه را هم از دیگر مباحث مطرح شده در این دیدار ذکر کرد و اظهارداشت: قرار شد که برای تهیه بودجه مورد نیاز کرمانشاه در سال آینده کمیته‌ای با حضور استاندار، یکی از نمایندگان مجلس و دیگر مدیران مربوطه تا 10 روز آینده تشکیل شود.

او افزود: این کمیته پیشنهادهای خود برای بودجه 98 را ارائه خواهد داد تا تبدیل به یک مصوبه شود.

استاندار کرمانشاه در رابطه با مسدود شدن حساب برخی از چهره‌های معروف فعال در زمینه کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان گفت: این افراد اکنون در حال فعالیت در مناطق زلزله‌زده هستند، مسدود شدن حساب آنها توسط دستگاه قضایی انجام شده و ما در جریان علت آن نیستیم.

نظر شما