استاندار بوشهر :

امروز بیش از هر زمان نیازمند عمل هستیم

۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۰:۴۹:۱۸
کد خبر: ۷۶۳۷۶۷
امروز بیش از هر زمان نیازمند عمل هستیم
استاندار بوشهرگفت:امروز بیش از هر چه چیز نیازمند عمل هستیم و گفتن و دادن شعار بطور صرف نمی تواند گره ای را از مشکلات مردم باز کند.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ عبدالکریم گراوند روز جمعه در نشست شهرداران و رئوسای شوراهای اسلامی شهرهای استان بوشهر که با حضور مهدی جمالی نژاد معاون عمرانی و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور بود گفت: پیش زمینه اصلی برای آغاز فعالیت ها درمنطقه ویژه انرژی پارس شمالی آسیب شناسی فعالیت های پارس جنوبی است.

وی یادآورشد:فعالیت در منطقه پارس جنوبی آسیب هایی به دنبال داشته که باید از طریق آسیب شناسی برای رفع آن اقدام کرد.

استاندار بوشهر اظهارداشت: با تمام احترامی که برای بخش صنعت استان بوشهر باید قائل شد داشته های این استان در بخش های فرهنگ، تاریخ، ادبیات و پیشینه آن خیلی بیشتر از منطقه ویژه انرژی پارس در عسلویه است.

گراوند ادامه داد: این ظرفیت ها که قابلیت آن بسیار فراتر از بخش های صنعتی است باید از آن بهره برداری مناسبی صورت گیرد.

وی افزود: استان بوشهر در بحث گردشگری نیز ظرفیت های فراوانی دارد که باید بیش از پیش به این ظرفیت ها توجه شود.

گراوند یادآور شد: در نوروز گذشته هفت میلیون و 450 هزار نفر گردشگر نوروزی وارد استان بوشهر شدند که نشان از ضرورت نگاه ویژه به حوزه گردشگری استان است.

وی ادامه داد: سال گذشته در یکی از روستاهای شهرستان دشتی یکی از دهیاران با خلاقیت و برنامه و تدبیر خود موفق به جذب 150 گردشگر خارجی شد.

گراوند تاکید کرد: این مهم نیاز به مقوله برنامه محوری در فعالیت های شهرداران و دهیاران را بیش از پیش ضرورت بخشیده است.

وی افزود: در راستای فراهم سازی زیرساخت های مورد نیاز ورود گردشگران به استان بوشهر از اردیبهشت ماه اقدام های متناسب با آن آغاز و به شهرداران و دهیاران استان اطلاع رسانی لازم صورت گرفته است.

وی اظهار داشت: یکی از ضعف های شهرهای ساحلی موضوع ساماندهی فاضلاب و زباله های است که توجه نکردن به آن می تواند محیط زیست مناطق شهرهای ساحلی را تهدید کند.

گراوند در ارتباط با وضعیت آب شرب بوشهر نیز اظهار داشت: دولت در بوشهر برای هر مترمکعب 70 هزار ریال یارانه می دهد که این امر صرفه جویی در منابع آب شرب را ضرورت بخشیده است.

وی افزود: در این راستا استفاده از آب غیرقابل شرب برای فضای سبز شهرهای استان یکی از اقدام هایی است که برای صرفه جویی در پیش گرفته شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز