نائب رئیس بانوان هیات انجمن های ورزشی لرستان،خبر داد:

اردوی مشترک تیم راگبی تهران جهت تقویت تیم بانوان استان در خرم آباد

۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۴:۵۲:۰۹
کد خبر: ۷۶۳۹۸۸
اردوی مشترک تیم راگبی تهران جهت تقویت تیم بانوان استان در خرم آباد
" زهره منتظری" از برگزاری اولین دوره مربیگری راگبی درجه 3 بانوان در شهرستان دورود خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛منتظری در گفت وگو با رسانه ها ، اظهارکرد: این دوره به مدت 2 روز و با حضور ورزشکاران و بانوان علاقه مند به ورزش راگبی از شهرستان های خرم آباد، دورود، بروجرد و ...برگزار شد.

اوافزود: هیات انجمن های ورزشی استان لرستان در راستای توسعه و تقویت پتانسیل های ورزشی بانوان و همچنین توسعه سطح مهارت های علمی و عملی ورزشکاران و بانوان فعال در رشته های ورزشی، برگزاری دوره های مربیگری و ...را در رشته های مختلف در دستور کار قرار داده است.

منتظری تصریح کرد: توسعه و افزایش هرچه بیشتر فعالیت رشته های ورزشی بانوان در سطح همه شهرستان های استان در دستور کار این هیات قرار دارد.

او گفت:  این دوره با حضور مدرس توانمند راگبی خانم ناهید بیارجمندی که مربی تیم ملی راگبی بانوان کشور است، برای علاقه مندان بصورت تئوری و عملی، برگزار شده است.

منتظری خاطر نشان کرد: این دوره اولین دوره مربیگری درجه 3 راگبی در بخش بانوان است که در روزهای نوزدهم و بیستم مهرماه جاری با استقبال مطلوب ورزشکاران و علاقه مندان این رشته در شهرستان دورود برگزار گردید.

او بیان کرد: طی هماهنگی های صورت گرفته با خانم بیارجمندی مدرس دوره مقرر گردید اردوی مشترک تیم راگبی تهران جهت تقویت تیم بانوان استان در خرم آباد برگزار گردد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز