استاندار البرز:

با حمایت مردم از خدمتگزاران نظام، کشور از این برهه حساس نیز عبور می کند

۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۵:۴۱:۵۷
کد خبر: ۷۶۴۰۶۲
با حمایت مردم از خدمتگزاران نظام، کشور از این برهه حساس نیز عبور می کند
​نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: با تلاش هایی که در راستای رونق تولید صورت گرفته، توفیقات ارزشمندی کسب شده ولی این بدان معنا نیست که هیچ مشکلی نیست دیگر وجود ندارد، بنابراین همچنان با قدرت در این مسیر گام بر می داریم.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ محمدعلی نجفی در مراسم  بهره برداری از  مصلی بزرگ شهر جدید هشتگرد و اقامه اولین نماز سیاسی عبادی در این مصلی با بیان اینکه ساوجبلاغ یکی از شهرستان های اثرگذار و پربرکت در کشور است افزود: در این استان بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ واحد تولیدی صنعتی مستقر  و فعال است.

وی ادامه داد: بیشتر واحدهای بزرگ و با اهمیت البرز، که اشتغال چند هزار نفری را برای این استان ایجاد کرده، در ساوجبلاغ مستقر هستند.

دکتر نجفی با اشاره به اینکه طی حدود یک سال اخیر سفرهای مکرر به ساوجبلاغ داشته ام، گفت: علی رغم مشکلات موجود که استکبار برای نظام جمهوری اسلامی ایجاد کرده، با اهتمام ویژه تری درصدد تسهیل و رفع موانع تولید استان هستیم.

*** تسهیل و رفع موانع تولید البرز را همچنان با قدرت ادامه می دهیم

وی افزود: با تلاش هایی که در راستای رونق تولید صورت گرفته، توفیقات ارزشمندی کسب شده ولی این بدان معنا نیست که هیچ مشکلی دیگر وجود ندارد.

استاندار البرز اضافه کرد: همواره با رصد شرایط تولیدکنندگان در استان و بازدید مستمر از روند امور آنها، سعی بر اتخاذ تدابیر پیشگیرانه و به موقع در این برهه حساس داشته ایم.

***طی چند ماه آینده خبرهای خوبی در حوزه راه سازی البرز اعلام می شود

وی به اقداماتی که در حوزه راه سازی استان پیگیری می شود، اشاره کرد و گفت: کمربندی جنوبی آبیک به چرشمهر، قطارشهری، راه آهن و مترو که با تلاش های صورت گرفته طی یک سال اخیر پیشرفت های قابل توجهی در این راستا مشهود است.

دکترنجفی افزود: به طور قطع در ماه های آینده شرایط مطلوب تری در حوزه راه های البرز خواهیم داشت چراکه یکی از معضلات اصلی البرز ترافیک دورن و برون شهری محسوب می شود که با بهره برداری از پروژه های بزرگ در راه های استان تا حدود زیادی کاهش می یابد.

وی با اشاره به مشکلات شهرجدید هشتگرد خاطرنشان کرد: طی چند بازدید صورت گرفته با همراهی مدیریت جدید شهر و مسئولان ملی اقدامات بزرگی صورت گرفته و حل سایر موارد نیز به جد در دستور کار قرار دارد.

***موضوع تغییر نام شهرجدید هشتگرد را از طریق معاون اول رییس جمهوری پیگیری خواهم کرد

استاندار البرز گفت: یکی از مطالبات اصلی مردم شهرجدید هشتگرد تغییر نام این شهر به مهستان است که مراحل تحقق این امر طی شده و تصمیم نهایی را هیات دولت باید اعلام کند و این امر را در دیدار با معاون اول رییس جمهوری مطرح خواهم کرد.

وی به اتصال قطار تهران-کرج- به شهرجدید هشتگرد اشاره کرد و افزود: که پیگیری های جدی در این راستا انجام شده که با تخصیص جدیدی که صورت گرفت امید است بزودی به بهره برداری برسد.

دکتر نجفی عنوان کرد: بیمارستان نیز یکی از نیازهای مردم شهرجدید است از این رو با بررسی های صورت گرفته زیبنده این شهر نمی دانیم که در روند تکمیل این بیمارستان وفقه ایجاد شود.

وی گفت: رفع موانع این بیمارستان را طی جلسات مشترک با دانشگاه علوم پزشکی و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در دستور کار قرار می دهیم.

***با حمایت مردم از خدمتگزاران نظام، کشور از این برهه حساس نیز عبور می کند

استاندار البرز افزود: اکنون کشور در شرایط سختی قرار دارد و خدمتگزاران نظام با جدیت ویژه ای درصدد حل مشکلات مردم هستند، ما بعنوان فرزندان این مرز و بوم، مردم را ولی نعمت خود دانسته و بدنبال کسب رضایت آنها هستیم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز