معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان البرز:

لزوم توجه هیئتهای ورزشی به گرامیداشت هفته تربیت بدنی

۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۵:۱۶:۲۰
کد خبر: ۷۶۴۰۷۳
لزوم توجه هیئتهای ورزشی به گرامیداشت هفته تربیت بدنی
معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان با بیا این که " باید تلاش کنیم تا ورزش بخش جدایی ناپذیری از زندگی افراد شود " بر لزوم توجه هیئتهای ورزشی به گرامیداشت هفته تربیت بدنی " تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سعید کولیوند در گفتگو با پایگاه خبری اداره کل هفته تربیت بدنی را زمان مناسبی برای ارائه عملکرد هیئتهای ورزشی به جامعه دانست و گفت: در این هفته باید تلاش شود تا عموم مردم بیشتر با موفقیت ها و افتخارات ورزش استان خصوصا در سالجاری آشنا شوند.

وی افزود: این هفته، هفته ای مبارک و متعلق به تمامی جامعه ورزش استان است که هر کدام به نحوی در توسعه و رشد ورزش استان نقش آفرینی می کنند.

کولیوند اهمیت توسعه ورزش همگانی در کنار توسعه ورزش قهرمانی را مهم ارزیابی و اظهار کرد: باید تلاش کنیم تا ورزش بخش جدایی ناپذیری از زندگی افراد شود و تمام جامعه به ورزش روی بیاورند.

وی از هیئتهای ورزشی خواست مسابقات مختلفی برای برگزاری در این ایام در نظر بگیرند و تاکید کرد: هیئتهای ورزشی می بایست برای برنامه های گرامیداشت هفته تربیت بدنی جایگاه ویژه ای قائل باشند، چار که این هفته متعلق به خود آن ها است.

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان البرز اضافه کرد: مسئله ی توسعه ی ورزش و اهمیت دادن به امر تربیت بدنی موضوعی است که علاوه بر ما به سایر دستگاههای استان نیز مربوط می شود و همگی باید در جهت توسعه ورزش استان کمک کنند.

وی تصریح کرد: از هیئتهای ورزشی و ورزشکاران می خواهیم که برای هر چه باشکوه تر هفته تربیت بدنی، در برنامه های این هفته حضوری پر رنگ داشته باشند.

 

 

نظر شما