معاون استاندار:

جاده ها با ایمنی کامل در اختیار شهروندان قرار گیرد

۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۱:۵۸:۰۱
کد خبر: ۷۷۱۷۶۶
جاده ها با ایمنی کامل در اختیار شهروندان قرار گیرد
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در جلسه بررسی مشکل تحویل راه های استان گفت: باید وظایف اداره کل راه و شهرسازی و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای در قبال تامین ایمنی جاده های اصلی و فرعی و شریانی مشخص شود تا جاده های استان، با تجهیزات ایمنی کامل در اختیار مردم قرار گیرند.

به گزارش برنا،بهروز ندائی ادامه داد: حدود ۵۰ در صد اعتبارات استان به این دو دستگاه اختصاص یافته که اهمیت این حوزه را نشان میدهد، لذا انتظار میرود اقدامات انجام گرفته برای مردم ملموس تر از گذشته باشد.

وی ضمن اشاره به اهمیت بالای ایمنی جاده ها در پروسه راهسازی افزود: قبل از شروع پروژه های راهسازی، باید علائم و امکانات ایمنی مورد نیاز در طول مسیر پیش بینی و تا زمان بهره برداری، تمامی آنها در محل های مورد نظر نصب و فعال شوند.

ندائی در ادامه جلسه گریزی هم به وضعیت نامناسب تیرهای روشنایی و گاردریل ها، در برخی جاده های استان زد و گفت: متاسفانه در برخی موارد شاهد انباشت خاک، پیرامون تیرهای روشنایی، و همچنین استهلاک گاردریل ها در مسیرهای مختلف  هستیم که چه از لحاظ زیبایی شناختی و چه از لحاظ فنی، در شان استان اردبیل نیست و باید هر چه سریع تر مرتفع شود.

معاون استاندار در پایان جلسه گفت: اداره کل راه و شهرسازی باید در اسرع وقت مشخص کند که چند کیلومتر جاده، و در کدام نقاط استان آماده تحویل دارد تا بعد از بررسی های فنی، نواقص آن برطرف شده و نهایتا به بهره برداری برسد.

 

نظر شما