در حوزه نظام پیشنهادها انجام شد؛

تفاهم نامه همکاری مابین دانشگاه آزاد مشهد و پالایشگاه شهید هاشمی نژاد

۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۱:۲۰:۰۹
کد خبر: ۷۷۲۶۲۶
تفاهم نامه همکاری مابین دانشگاه آزاد مشهد و پالایشگاه شهید هاشمی نژاد
جلسه مشترک مدیران و مسئولین نظام پیشنهادهای شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد با مدیران دانشگاه آزاد در مشهد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، این جلسه با حضور اعضای شورای همیاری نظام پیشنهادهای پالایشگاه و مدیران مسئول دانشگاه در حوزه توسعه ی مدیریت و منابع  برگزار شد.

قائم مقام مدیرعامل این مجتمع گازی در حوزه نظام پیشنهادها در این جلسه طی سخنانی گفت: پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد یکی از شرکت های موفق  و پیشرو در اجرای نظام پیشنهادها است و وظیفه خود می دانیم با  دستگاه های دولتی و شرکت های  خصوصی در این حوزه حد اکثر همکاری را داشته باشیم.  

ناصر نوذری اظهارداشت: نظام پیشنهادهای  شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد در حوزه های کارکنان، خانواده ها، دانش آموزی، شهری، روستایی و مسوولیتهای اجتماعی  فعال می باشد و تاکنون بالغ بر 74 هزار پیشنهاد دریافت کرده  است.

وی ادامه داد: در طول سالیان گذشته پیشنهادهای زیادی از سوی کارکنان و خانواده های آنان دریافت شده که پس از بررسی زمینه های اجرای پیشنهادها در قالب پروژه هایی نظیر صرفه جویی در مصرف گاز، پروژه صرفه جویی در مصرف آب و بخار، پروژه بازیافت گازهای ارسالی به مشعل عملیاتی شده است . کار آفرینی هدف نهایی نظام پیشنهادها است که در این حوزه نیز موفقیتهایی حاصل شده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه الگوی ارزیابی ما، مدل ارزیابی ملی است تاکید کرد: اگر بخواهیم نظام پیشنهادها پیشرو باشد باید ریسک پذیری داشته باشیم.

قائم مقام مدیرعامل در حوزه نظام پیشنهادها در خصوص روشهای دریافت پیشنهادها بیان کرد: اگر همکاران ما در تمامی زمینه ها پیشنهادهایی داشته باشند از طریق سیستم پیغام گیر صوتی، دریافت از اینترانت ( شبکه داخلی ) و همچنین اینترنت و صندوق پستی  اخذ می شود.

 وی خاطر نشان کرد: شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد در سطح ملی تاکنون موفق به دریافت تندیس زرین ملی در حوزه نظام پیشنهادها شده است و این افتخار در سایه تلاش و همت تمامی مدیران و کارکنان پالایشگاه به دست آمده است.

همچنین در این جلسه معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی مشهد گفت: ما می خواهیم با برنامه ریزی همه جانبه از تجربیات به دست آمده در نظام پیشنهادهای شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد الگوبرداری کنیم و این حوزه را در دانشگاه آزاد مشهد با حضور اساتید و دانشجویان پیاده سازی کنیم.

خیاط زاده اضافه کرد: شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد از شرکت های پیشرو در حوزه نظام پیشنهادها است و درصدد هستیم بتوانیم با استفاده از تجربیات و تخصص پالایشگاه ، سنجیده عمل کرده و  گام های موفقی در این حوزه برداریم.

شایان ذکر است: در پایان این جلسه مقرر شد طرفین در قالب تفاهم نامه همکاری نسبت به پیاده سازی نظام پیشنهادها در دانشگاه و ارائه ی آموزشهای تکمیلی در پالایشگاه  در این  حوزه اقدام نماید.

 

نظر شما