رئیس موسسه صنعتی گوشت مشهد ؛

تامین گوشت کافی برای روزهای پرجمعیت پایانی ماه صفر در مشهد

۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۱:۰۸:۱۶
کد خبر: ۷۷۲۶۲۷
تامین گوشت کافی برای روزهای پرجمعیت پایانی ماه صفر در مشهد
رئیس موسسه صنعتی گوشت مشهد از تدابیر اندیشیده شده در کشتارگاه صنعتی مشهد برای تامین گوشت کافی مورد نیاز ایام پایانی ماه صفر، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، اسماعیل نورمحمدی ضمن تسلیت ایام رحلت پیامبر اکرم(ص)، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا(ع)، گفت: تدابیر لازم برای تامین گوشت مورد نیاز زائران و مجاوران علی بن موسی الرضا(ع) در روزهای پایانی صفر توسط کشتارگاه صنعتی مشهد اندیشیده شده است.

وی افزود: ورود خیل عظیم مشتاقان زیارت حریم رضوی در این ایام به شهر مقدس مشهد، افزایش جمعیت شهر و به تبع آن بالا رفتن تقاضا برای خرید گوشت قرمز را به دنبال دارد که با تلاش تمامی کارکنان و دست اندرکاران زحمتکش بخش های مختلف کشتارگاه، مشکلی از نظر کمبود این محصول پر مصرف نخواهیم داشت.

رئیس موسسه صنعتی گوشت مشهد، گفت: تمامی تمهیدات لازم برای ذبح و استحصال دام کافی در جهت تامین گوشت قرمز مورد نیاز رستورانها، هتلها و مراکز اقامتی و تهیه غذا و همچنین گوشت کافی برای مصرف شهروندان و نذورات مراکز خیریه و هیئت های مذهبی در نظر گرفته شده است.

وی خاطر نشان کرد: با تلاش های صورت گرفته انواع گوشت قرمز کاملا بهداشتی و سالم برای مصرف در روزهای پایانی ماه صفر در کشتارگاه صنعتی مشهد آماده سازی می شود که به مراکز توزیع و مصرف منتقل خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز