انتخاب یک زن به عنوان بخشدار در آذربایجان غربی

۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۲:۱۵:۰۸
کد خبر: ۷۷۳۱۲۵
انتخاب یک زن به عنوان بخشدار در آذربایجان غربی
در جلسه شورای اداری شهرستان سلماس که امروز با حضور سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان غربی برگزار شد، شیوا مناف زاده بعنوان بخشدار مرکزی سلماس و عباس محمدزاده گلعذانی بعنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار این شهرستان معرفی شدند.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، علی مصطفوی در این جلسه با اشاره به راهپیمایی عظیم اربعین حسینی گفت: طی روزهای گذشته اتفاقاتی افتاد که نقطه عطف در کشور بود و از آن جمله حضور 19هزارنفری زائران آذربایجان غربی در پیاده روی عظیم اربعین بود؛ همچنین هزار زائر از کشور ترکیه از طریق مرز بازرگان وارد استانمان شده و پس از استقبال موکب های ایرانی مستقر در مرز، به سمت کشورعراق جهت شرکت در راهپیمایی اربعین حسینی حرکت کردند.

وی افزود: کنگره عظیم پیاده روی اربعین حسینی(ع) نشان داد مسلمانان با هم متحدند ؛ اتحادی مثال زدنی که تمامی توطئه های دشمنان را نقش بر آب کرد.

مصطفوی همچنین به راهپیمایی یوم الله 13 آبان اشاره کرد و گفت: اتفاق عظیم دیگر حضور پرشور مردم درراهپیمایی یوم الله 13ابان بود که امسال باشور و شوق خاصی برگزار شد.

وی ادامه داد: علی رغم تهدیدات و اعمال تحریم های ظالمانه امریکا علیه مردم ایران و تبلیغات ضدایرانی استکبار، مردم ما با حضور خود بار دیگر حمایت خود را از نظام جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی نشان دادند.

سرپرست معاونت سیاسی استانداری اضافه کرد: تحریم ها از اول انقلاب وجود داشته است؛ اما امروز بحث اعمال تحریم توسط امریکا، موجب انزوای این کشور در دنیا شده است و به جرات می توان گفت امریکا درمقابله با ایران محدود و بدون پشتیبان شده است.

مصطفوی در ادامه ترویج ناامیدی در کشور را خیانت دانست و گفت: امروز ناامید کردن مردم بزرگترین خیانت به کشور و کمک به دشمنان مردم و کشور است و باید هوشیار باشیم تا امید را از مردم نگیریم.

وی تصریح کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران با پشتیبانی مردم همیشه در صحنه، توانسته در مقابل نظام استکبار ایستادگی کند.

سرپرست معاونت سیاسی استانداری همچنین بر ضرورت استفاده از توانمندی های جوانان و بانوان تاکید و خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت های بانوان در پست های مدیریتی از اصلی ترین سیاست های دولت است و در همین راستا امروز سرکار خانم مناف زاده بعنوان اولین بخشدار بانوی بخش مرکزی این شهرستان معرفی می شوند.

همچنین در این جلسه، عباس محمدزاده گلعذانی بعنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار سلماس معارفه شد.

نظر شما