اعزام تیم بوکس نوجوانان کرمانشاه به مسابقات قهرمانی کشوری

۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۰:۱۸:۵۴
کد خبر: ۷۷۳۵۲۳

به گزارش خبرگزاری برنا؛  تیم نوجوانان استان کرمانشاه به رقابت‌های قهرمانی کشور  اعزام شد.

حسین فشی رئیس هیأت بوکس کرمانشاه اظهار داشت: مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور قرار است از فردا (جمعه 18 آبان) با حضور بیش از 250 ورزشکار از استان‌های مختلف کشور به میزبانی همدان برگزار شود.

او افزود: تیم کرمانشاه نیز با توجه به سهمیه‌ای که فدراسیون برای آن درنظر گرفته با ترکیب کامل و در هر 10 وزن نماینده خواهد داشت.

رئیس هیأت بوکس کرمانشاه گفت: فردین مرادی در 46 کیلوگرم، مهرداد اسماعیل‌بیگی در 48 کیلوگرم، امیر بیاتی در 52 کیلوگرم، متین جوهری در 54 کیلوگرم، علی غلامی در 57 کیلوگرم، محمدباقر تعالی در 60 کیلوگرم، شایان میرعزیزی در 63 کیلوگرم، امیرمهدی کرمی در 70 کیلوگرم، امیر خزایی در 80 کیلوگرم و امیرحسین کرمی در 80+ کیلوگرم اعضای تیم منتخب کرمانشاه اعزامی به این رقابت‌ها هستند.

فشی ادامه داد: اکبر کرمی به عنوان سرمربی و مراد مرادی به عنوان مربی تیم کرمانشاه و هیوا پولادیان نیز به عنوان سرپرست این تیم را همراهی می‌کند.

او افزود: در مسابقات نوجوانان قهرمانی کشور داریوش ملکی و احسان کرمی دو تن از داوران خوب کرمانشاهی نیز حضور خواهند داشت.

رئیس هیأت بوکس کرمانشاه گفت: نفرات برتر این مسابقات به اردوی آمادگی تیم ملی نوجوانان ایران برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا که تابستان سال آینده برگزار می‌شود، دعوت خواهند شد.

فشی به آمادگی مطلوب اعضای تیم کرمانشاه اشاره و ابراز امیدواری کرد تا در این مسابقات شاهد کسب مدال های رنگارنگی از سوی آنان باشیم.

او افزود: بیش از 200 بوکسور در رده‌های سنی مختلفدر استان کرمانشاه زیر نظر هیأت فعالیت می کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز