داور دیدار شهرداری ارومیه و پیام خراسان در حد دیدار لیگ برتر نبود

۱۳۹۷/۰۸/۱۸ - ۱۹:۱۷:۵۶
کد خبر: ۷۷۳۸۰۵
داور دیدار شهرداری ارومیه و پیام خراسان در حد دیدار لیگ برتر نبود
سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه با انتقاد از قضاوت داور دیدار لیگ برتر برابر پیام خراسان گفت: داور در حد دیدار لیگ برتری نبود و عامل اصلی جنجال این دیدار بود.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، جاوید محسنی نیا سرمربی شهرداری ارومیه در مورد بازی امروز لیگ برتر والیبال گفت: امروز تیم آماده کسب اولین برد فصل خود بود که متاسفانه اشتباهات تیم داوری هر دو تیم را دچار مشکل کرد و ما نیز از قضاوت ایشان ضربه خوردیم.

وی ادامه داد: داوری که نمی تواند روی تصمیماتش پایبندی کند در حد قضاوت این دیدار لیگ برتر نیست.

وی افزود: از عملکرد بازیکنان در این دیدار علی رغم شکست، راضی هستم و با این شرایط در دیدارهای آینده عملکردمان بهتر خواهد شد.

سرمربی شهرداری ارومیه در مورد ادامه ناکامی های تیمش در لیگ برتر اظهار کرد: باید به این تیم زمان داد تا به شرایط خوبش برسد متاسفانه همه انتظار دارند این تیم پیروز شود ولی ما در بازی با مدعیان شکست خورده و در ادامه فصل بازی‌های آسانتری خواهیم داشت با این حال اگر انتظار برد از تیم نبود، من از بازیکنان فصل قبل استفاده و جوانگرایی می کردم تا تیم در آینده نتیجه بدهد.

محسنی نیا ادامه داد: نام شهرداری باعث شده همه انتظار برد داشته باشند ولی باید انتظارها کم شود.

محسنی نیا در خاتمه گفت: اگر بازیکنان جوانی چون توخته، حضرت‌پور، صالحی، فلاحت‌خواه و شریفی داشتیم اکنون تیم مدعی قهرمانی بود ضمن اینکه برخی جریانات مانع از حضور چند بازیکن خوب از جمله مهدی مهدوی در ارومیه شدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز