هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال لرستان

از پیروزی پرسپولیس پلدختر بر میهمان خود تا شکست رهاورد خرم آباد در دورود

۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۰۷:۲۸:۵۷
کد خبر: ۷۷۳۸۴۲
از پیروزی پرسپولیس پلدختر بر میهمان خود تا شکست رهاورد خرم آباد در دورود
هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال لرستان با برگزاری سه دیدار در شهرهای مختلف استان برگزار شد .

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛در ورزشگاه شهید سرمالیان پلدختر تیم پرسپولیس یکی از نمایندگان این شهرستان در لیگ برتر فوتبال لرستان برای میهمان الشتری خود به برتری رسید  

پرسپولیس پلدختر با ارائه یک بازی برتر و تهاجمی با وجود اینکه  نتوانست از موقعیت های متعدد خوب بهره ببرد در نهایت با تک گل سعید کاییدی در دقیقه 86برابر پارسه الشتر به برتری رسید.  برای پرسپولیس پلدختر در این دیدار علی غلامی ، سعید کاییدی ، حسن نصرالهی ، حمید کاییدی ، حسن عیدی پور ، عارف مرادی ، احسان جودکی ، مهدی محمودی ، فرشاد پورجمشید( حسین پرورش۴۵)(حامد رضایی ۶۸) ، سجاد مرادی الوار و  بهمن ناصری به میدان رفتند.

در شهر الشتر نیز تیم فوتبال ایران شرق دیگر نماینده فوتبال الشتر در لیگ برتر لرستان در ادامه روند رو به رشد خود در دور برگشت برابر تیم صدر نشین کشکان رود پلدختر به تساوی رسید. در این بازی با وجود موقعیت های متعدد الشتری ها و چند موقعیت تیم کشکان رود توپی از خط دروازه عبور نکرده و تیم پلدختری دو امتیاز حساس این بازی را از دست داد تا فاصله مدعیان قهرمانی با این تیم به کمترین حد در هفته های اخیر برسد .

در ورزشگاه تختی دورود نیز تیم المپیک این شهر که یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در این فصل به شمار می رود برابر تیم رهاورد خرم آباد به برتری رسید . تیم المپیک در این دیدار با نتیجه ۲بر یک برابر حریف خرم آبادی اش به برتری رسید تا با کسب ۳ امتیاز این دیدار خود را به جمع مدعیان قهرمانی اضافه کند.

در جدول رده بندی این رقابت ها کشکان رود با ۲۴امتیاز صدر نشین است و پس از این تیم ،پرسپولیس پلدختر با ۲۱ امتیاز قرار دارد . تیم های المپیک دورود با ۱۹امتیاز ، بهمن بیران شهر ۱۸ امتیاز و خرم کشت خرم آباد ۱۷امتیاز ، ایران شرق الشتر با ۱۱امتیاز ، رهاورد خرم آباد ۸امتیاز ، پارسه الشتر ۷ امتیاز و پرسپولیس ماهان الیگودرز نیز ۵ امتیاز در رده های  بعدی قرار گرفته اند.

خبر: عباس دارایی

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز