"مسئول ورزش بانوان ورزش وجوانان لرستان" درگفت وگو با برنا:

رشد صعودی ورزش بانوان لرستان/توسعه ورزش به مناطق حاشیه نشین از اولویت های کاری ما است

۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۰۷:۲۹:۵۶
کد خبر: ۷۷۳۸۴۸
رشد صعودی ورزش بانوان لرستان/توسعه ورزش به مناطق حاشیه نشین از اولویت های کاری ما است
"فرزانه جمال شرف" از افزایش بانوان ورزشکار سازمان یافته در ورزش لرستان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان؛ جمال شرف در حاشیه  نشست تخصصی مسئولان ورزش بانوان ادارات شهرستانها از رشد ۳۳ درصدی ورزشکاران سازمان یافته دررده بانوان خبردادو اظهار کرد: این رشد در سطح استان و مختص تمامی شهرستانهاست.

او رشد کمی و کیفی ورزش بانوان را نتیجه برنامه ریزی در گذشته دانست و گفت:با برنامه ریزی که دوسال گذشته انجام شد پیش بینی رشد ورزشکاران و افزایش مدال آوری را در کنار حمایت های مدیرکل به واقعیت تبدیل کردیم .

جمال شرف با اشاره به بازیهای آسیایی ،تصریح کرد: در این رقابتها تعدادی از ورزشکاران لرستانی به عضویت تیم ملی درامدند، وکسب مدال طلای تیمی  صبا رحمتی  نیز حاصل زحمات بانوان ما شد.

مسئول ورزش بانوان اداره کل،  توسعه ورزش به مناطق حاشیه نشین را از اولویت های کاری خود عنوان کردو گفت:در بین شهرستانها و مناطق حاشیه نشین پتانسیل خوبی وجود دارد که توجه ب انها میتواند ورزش استان را در اینده نزدیک ارتقای بیشتر دهد.

جمال شرف همچنین از برگزاری جشنواره استعدادهای برتر در قالب المپیاد خبردادو گفت: این برنامه یک طرح وزارتی است که در بین رده های مختلف در رشته های مختلف درراستای انتخاب برترین ها  کشف استعدادها انجام می شود.

 

نظر شما