استاندار اردبیل:

کارمندان استانداری باید الگوی سایر کارکنان باشند

۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۰۷:۰۰:۰۰
کد خبر: ۷۷۳۸۴۹
کارمندان استانداری باید الگوی سایر کارکنان باشند
استاندار اردبیل گفت: نظم و انضباط و برخورد رفتاری با ارباب رجوع باید شایسته کارکنان و مردم باشد و کارکنان استانداری اردبیل باید الگوی سایر کارمندان در دستگاه های اجرایی باشند.

به گزارش برنا، اکبر بهنام جو در نشست با کارکنان معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری اظهار کرد: همه ما نماینده دولت در استان هستیم و باید عملکرد خود و دولت را بدون آمارسازی و اغراق بصورت شفاف اعلام کنیم.

وی افزود: انجام اقدامات توسعه محور و مردم محور توسط عوامل استانداری موجب کاهش بروکراسی در ادارات و جذب سرمایه گذاری در راستای توسعه اقتصادی و عمرانی استان می شود.

بهنام جو با یادآوری اینکه کارکنان استانداری باید عملکرد سایر ادارات را رصد کنند افزود: از لحاظ مدیریتی و هدایت کاری کارکنان سایر ادارات پیوسته نظارت بر عملکرد آنها باید مورد توجه قرار گیرد تا خدایی ناکرده مردم از برخورد ها گلایه نداشته باشند.

رییس شورای برنامه ریزی استان گفت: با توجه به شرایط حاکم در جامعه باید رفتارهای برون سازمانی کارمندان نسبت به سایر افراد متفاوت باشد چرا عمرمان و بهترین ساعات زندگی خود را صرف خدمت به خلق الله می کنیم و در ادارات نیز بایستی مثل خانه خود با عطوفت و مهربانی با همدیگر رفتار کنیم.

استاندار اردبیل با اشاره به اینکه بخش خصوصی شاه کلید توسعه استان است بیان داشت: حضور سرمایه گذاران و بخش خصوصی در استان باید افزایش یابد و هرفرد در هرکجا سرمایه گذار اهل و دارای فن می شناسد در دعوت به استان لحظه ای تعلل نداشته باشد.

وی افزود: سرمایه گذاران را باید در vip تحویل بگیریم و دنبال کارهای اداری آنها را خودمان پیگیری کنیم گره مشکلات اشتغال استان توسط سرمایه گذاران بخش خصوصی باز خواهد شد.

بهنام جو انجام هر کاری در مجموعه دولتی را حاصل تلاش همگان و تیم مرتبط دانست افزود: هیچ کس به تنهایی قادر به انجام کارهای بزرگ نیست بلکه هماهنگی تیم های کاری و گرفتن گوشه کار توسط آنها برای تسهیل روند اجرایی می تواند موجب توسعه و پیشرفت باشد.

استاندار اردبیل اظهار داشت: با کمک همه عزیزان نسبت به سال گذشته ۲/۵برابر جذب سرمایه گذار داشته ایم باید این میزان برای رفع کامل بیکاری سیر صعودی داشته باشد.

وی سرمایه گذاری در بخش گردشگری، حوزه خدمات و کشاورزی را خواستار شد و افزود: نسبت به سایر استان های توسعه یافته در بخش گردشگری و کشاورزی طرح های بزرگی تعریف نشده بود که اخیرا چند مورد طرح های مناسب اعمال شده و در سال های آتی نتیجه آن مشخص می شود.

بهنام جو اجرای طرح های بزرگ را عامل توسعه برشمرد و افزود: درآمد بزرگ و قابل توجه در طرح های بزرگ حاصل می شود و این کار هم با ایجاد زیرساخت های لازم محقق می شود.

استاندار اردبیل از کارمندان معاونت عمرانی خواست در حوزه اختیارات خود مشکل ارباب رجوع را در سریع ترین زمان ممکن حل کنند و نگذارند ارباب رجوع سرخورده از این اداره بیرون برود.

در این نشست دو ساعته مدیران کل دفاتر فنی، امور شهری و شوراها، امور روستایی و مدیریت بحران استانداری هریک عملکرد خود را در طول یکسال گذشته تشریح کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز