پیام حجت الاسلام والمسلمین شهیدی به یادواره ۳۰۰۰ شهید استان زنجان

۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۰۸:۲۴:۳۱
کد خبر: ۷۷۳۸۹۳
پیام حجت الاسلام والمسلمین شهیدی به یادواره ۳۰۰۰ شهید استان زنجان
نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران به مناسبت برگزاری یادواره ۳۰۰۰ شهید استان زنجان و سالگرد شهید مدافع حرم «شهید خیراله صمدی» و شهید دانش هسته ای «شهید مجید شهریاری»، پیامی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ متن پیام حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی شهیدی به این شرح است:

سلام بر ارواح طیبه شهدا، درود بر ساحت ایمان ایثارگران

این اراده الهی است که خط سرخ شهادت را مستدام می‌دارد و بندگان شایسته خود را به مقام شامخ «عند ربهم یرزقون» می‌رساند. بدون تردید هر قطره خونی که در راه حق و دین مبین اسلام ریخته شود ریشه درخت اسلام را تنومندتر می‌نماید. تاریخ گواهی می‌دهد که قدرت‌های استکباری و اسلام ستیز همواره سعی داشته‌اند با اقدامات جنایتکارانه و ددمنشانه بر اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خدشه وارد نمایند که نمونه این اقدامات پلید را می‌توان در ترور اندیشمندان هسته‌ای همچون شهید والا مقام «مجید شهریاری» مشاهده نمود ولی آنان غافل از آن هستند که عشق به اسلام و ولایتمداری و روحیه ایثار و شهادت ریشه در اذهان ملت شریف ایران دارد و همین امر نقشه‌های آنان را همیشه با شکست مواجه ساخته است. از این ‌رو است که اسوه‌های عشق و مقاومت این مرز و بوم و شهدای والا مقام مدافع حرم همچون شهید معظم «خیراله صمدی» با نثار جان خویش در برابر ظلم و تباهی و دفاع از اسلام ایستادگی و پایداری نمودند.

ایثار و فداکاری شهدای گرانقدر که با تعهد و ایستادگی برای حفظ امنیت کشور و پاسداری و حراست از میهن اسلامی از جان خویش گذشتند، در تاریخ این مرز و بوم برگ زرینی است و خاطره شهامتشان در یاد و خاطره ملت شریف ایران همواره جاودان خواهد بود.

از این رو با ادای احترام به تمامی شهدا و ایثارگران معزز، «یاد و خاطره ۳۰۰۰ شهید استان زنجان و شهید مدافع حرم شهید خیراله صمدی و شهید دانش هسته‌ای مجید شهریاری» را گرامی می‌دارم. این فرصت را مغتنم شمرده و به ساحت سخای خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران به ویژه خانواده‌های والامقام شهدای این عزیزان ادای احترام می‌کنم. عزتشان مستدام باد. لازم می‌دانم از تمامی عوامل و دست‌اندرکارانی که در برگزاری یادواره مشارکت داشته‌اند تشکر و تقدیر کنم.

سید محمد علی شهیدی

نظر شما