اختصاص ۷۳ میلیارد ریال به طرح‌های ورزشی سبزوار

۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۲:۴۸:۰۲
کد خبر: ۷۷۴۰۶۹
اختصاص ۷۳ میلیارد ریال به طرح‌های ورزشی سبزوار
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: امسال 73 میلیارد و 200 میلیون ریال برای تکمیل پنج طرح ورزشی نیمه تمام در شهرستان سبزوار اختصاص یافته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از سبزوار، فرزاد فتاحی در جریان بازدید از طرح‌های ورزشی این شهرستان گفت: مهمترین طرح ورزشی نیمه تمام این شهرستان ورزشگاه ۱۵ هزار نفری سربداران است که امسال ۵۰ میلیارد ریال برای اجرای مرحله نخست آن در نظر گرفته شد.

وی ادامه داد: با این اعتبار مرحله نخست ورزشگاه سربداران شامل پارکینگ، ساختمان رختکن، زمین چمن و تکمیل دیوار اصلی ورزشگاه بهره برداری می‌شوند.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: همچنین برای تکمیل مجموعه ورزشی مشکانی سبزوار ۱۰ میلیارد ریال، خانه جوان سبزوار هفت میلیارد ریال، سالن وررزشی شهر روداب سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و سالن تمرینی شهر ششتمد دو میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال اختصاص یافته است.

وی سبزوار را از قطب‌های ورزش قهرمانی خراسان رضوی و دارای جایگاه خاص در رشته های هندبال، ورزش‌های باستانی، پهلوانی و کشتی دانست و بیان کرد: این خطه همچنین مهدهای هندبال کشور است. علاوه بر حمایت مسئولان و نمایندگان شهرستان که تیم سربداران را برای لیگ برتر هندبال امسال آماده کردند، هیئت هندبال خراسان رضوی نیز با پشتیبانی و کمک مالی از این تیم حمایت می کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز