مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان،خبرداد:

دستگیری هفت شکارچی غیر مجاز درسفید کوه خرم آباد

۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۲:۳۵:۱۱
کد خبر: ۷۸۲۸۳۴
دستگیری هفت شکارچی غیر مجاز درسفید کوه خرم آباد
"مهرداد فتحی بیرانوند " از دستگیری هفت نفر شکارچی غیر مجاز در منطقه حفاظت شده سفید کوه خرم آباد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛فتحی بیرانوند در این خصوص به رسانه ها ، اظهارکرد: با تشدید گشت و کنترل در  منطقه حفاظت شده سفید کوه خرم آباد،نیروهای یگان حفاظت اداره کل محیط زیست لرستان به همراه محیط بانان این منطقه پس از72 ساعت بیتوته و تعقیب و گریز در ارتفاعات ، با تلاش و جسارت  فراوان 7 نفر متخلف زیست محیطی شکار غیر مجاز را دستگیر نمودند.

اوافزود:  از این متخلفین لاشه 2 راس کل وحشی، 4 قبضه اسلحه شامل ( 2قبضه اسلحه ام یک-یک قبضه تکلول و یک عدد ساچمه زنی پنج تیر) ، 26 عدد فشنگ و 3 دستگاه دوربین  کشف و ضبط گردید.

فتحی بیرانوندتصریح کرد: پرونده این متخلفین پس از تنظیم صورتجلسه اولیه به مراجع قضایی ارجاع  که بلا فاصله با حکم قاضی این افراد بازداشت و ادوات کشف شده از آنها تا صدور رای قطعی زی نظر این سازمان باقی می مانند.

او  با اشاره افزایش جرایم زیست محیطی از لحاظ جنبه های کیفری و حقوقی ،خاطر نشان کرد: اراده اداره کل حفاظت محیط زیست لرستان و دستگاه محترم قضایی برخورد قاطع و بدون اغماض با متخلفین زیست محیطی است و در این راستا احکام بازدارنده ای از قبیل حبس های بلند مدت، ضبط اسلحه اعم از مجوز دار و بدون مجوز به نفع دولت، و نیز جرایم نقدی سنگین برای متخلفین حوزه شکار و صید صادر شده است.

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان لرستان  یادآورشد: با عنایت به فرا رسیدن فصل جفتگیری وحوش، محیط بانان استان با گشت و کنترل و بیتوته در سطح مناطق تحت مدیریت و آزاد تمام تلاش خود را در راستای حفظ امنیت و سلامت گونه های جانوری، بعنوان ذخایر ژنتیکی این مرز و بوم بعمل می آورند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز