۴۰۰ میلیارد ریال طرح اشتغالزایی برای منطقه آزاد ماکو تصویب شد

۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۰:۴۷:۳۳
کد خبر: ۷۸۳۵۷۴
۴۰۰ میلیارد ریال طرح اشتغالزایی برای منطقه آزاد ماکو تصویب شد
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی گفت: ۴۰۰ میلیارد ریال طرح اشتغالزایی برای شمال استان در قالب ۲۲ طرح تصویب شد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی،  رضا حسینی در حاشیه نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری آذربایجان غربی در منطقه آزاد ماکو  با اشاره به اینکه از این تعداد ۲ طرح در حوزه جهادکشاورزی، یک طرح در حوزه ورزش و جوانان و ۱۹ طرح در حوزه صنعت و معدن با مشارکت بانک ها اجرا می شود.
وی افزود: کارگروه رفع موانع تولید و سرمایه گذاری نیز برای شهرستان های ماکو، شوط، پلدشت و چالدران تشکیل شد و برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی این شهرستان ها تصمیمات خوبی گرفته شد.
حسینی با اشاره اینکه چندین پروژه سرمایه گذاری نیز به تصویب رسید تصریح کرد: در این زمینه دستگاه های اجرایی و بانک ها موظف شدند هرکدام یکی از پروژه ها را مدیریت کرده تا بتوان به عنوان سرمایه گذاری اشتغالزا در منطقه بهره برد.
عضو هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد ماکو ادامه داد: در خصوص اشتغالزایی و سرمایه گذاری اختیاراتی به سازمان منطقه آزاد ماکو تفویض شد تا بتوانند مسائل و مشکلات تولید و سرمایه گذاری را به نمایندگی از دولت مشکلات رفع شوند.
حسینی در ادامه با تاکید بر اینکه همه مدیران و مسئولان استان باید برای رونق و توسعه استان تلاش کنند، افزود: استفاده و جذب منابع ملی برای توسعه منطقه ای از جمله مواردی است که باید آن را پیگیری شود.
گفتنی است پیش از ظهر امروز کارگروه رفع موانع تولید و سرمایه گذاری با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو، معاون استاندار، مدیران کل ، روسای بانک ها، فرمانداران شهرستان های ماکو، شوط، پلدشت و چالدران و تعدادی از تولیدکنندگان و صاحبان صنایع منطقه برگزار شد. در بخش هایی از این جلسه تولید کنندگان مسائل و مشکلات خود را مطرح و تصمیماتی در خصوص رفع موانع و مشکلات تولیدی منطقه اتخاد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز