موانع تولید ۲۰ واحد صنعتی منططقه آزاد ماکو رفع می شود

۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۰۹:۴۹:۵۵
کد خبر: ۷۸۳۵۷۶
موانع تولید ۲۰ واحد صنعتی منططقه آزاد ماکو رفع می شود
در نشست کادگروه رفع موانع تولید و سرمایه گذاری آذربایجان غربی در منطقه آزاد ماکو ، مشکلات و موانع تولید و سرمایه گذاری ۲۰ واحد صنعتی فعال منطقه مورد بررسی قرار گرفت که دستگاههای اجرایی و بانک ها موظف به رفع مشکلات این واحدها شدند.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، رضا حسینی معاون اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری و عضو هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد ماکو در این نشست گفت: مشکلات واحد های تولیدی استان با کمک دستگاه های اجرایی و مدیران عامل بانک ها حل می شود.

رضا حسینی با اشاره به برخی مشکلات پیش آمده برای واحدهای تولیدی استان و منطقه افزود: عمده مشکلات صاحبان صنایع منطقه و استان با بانک ها است و امیدواریم بانک ها در کنار دولت برای حل مشکلات اقتصادی جامعه مشارکت و همکاری کنند .

وی عمده مشکلات واحدهای تولیدی منطقه آزاد ماکو را با بانک های ملت، سپه ، ملی و برخی مشکلات گمرکی، زیربنایی،  معارض و آب عنوان کرد و گفت: کلیه دستگاه های اجرایی و بانک ها در خصوص عدم بازپرداخت تسهیلات بانکی و دیگر مشکلات مبتلابه واحدهای صنعتی و تولیدی منطقه بیشترین همکاری را داشته باشند.

از ۱۷۷ واحد صنعتی و تولیدی منطقه آزاد ماکو، ۹۲ واحد بصورت فعال و ۱۵ واحد راکد است.

کارگروه رفع موانع تولید استان با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو، معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری، روسای دستگاه های اجرایی استان، روسای بانک ها و جمعی از صاحبان صنایع و تولیدکنندگان پیش از ظهر امروز در منطقه آزاد ماکو برگزار شد

 

نظر شما