مدیرکل ورزش و جوانان استان خبرداد:

فعالیت ۴۸ سمن جوانان در استان مرکزی

۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۱:۲۹:۱۳
کد خبر: ۷۸۳۶۴۸
فعالیت ۴۸ سمن جوانان در استان مرکزی
مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: به منظور حمایت از سمن‌ها امسال 70 میلیون تومان در زمینه آموزش سمن‌ها هزینه شده است.

به گزارش برنا از اراک، عابد حقدادی با اشاره به حمایت از سمن‌های جوانان استان اظهار داشت: به منظور حمایت از سمن‌ها امسال 70 میلیون تومان در زمینه آموزش سمن‌ها هزینه شده است.

وی افزود: سال گذشته نیز درراستای حمایت از سمن‌ها 300 میلیون تومان از منابع اداره کل و 500 میلیون تومان از منابع داخلی وزارت ورزش و جوانان تامین شده است.

حقدادی با اشاره به بحث افزایش مشارکت اجتماعی جوانان، نسبت جمعیت جوان استان به کل جمعیت استان 23.24 درصد و جمعیت جوان استان به کل جمعیت جوان کشور را 7.1 درصد، بر اساس جدول شاخص‌های منتخب توسعه مشارکت‌های اجتماعی جوانان استان عنوان کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی ادامه داد: تعداد سازمان‌های مردم‌نهاد جوانان دارای اعتبارنامه فعالیت تخصصی تا پایان آبان‌ماه امسال در استان نیز 48 سمن بوده است.

وی سمن‌های جوانان استان را در مجموع 48 سمن عنوان کرد و گفت: این سمن ها به تفکیک زمینه فعالیت شامل 27 سمن در حوزه اجتماعی، 14 سمن در حوزه فرهنگی، 4 سمن در حوزه علمی پژوهشی و 3 سمن در حوزه اعتقادی مذهبی، است.

حقدادی، اهم اقدامات ورزش و جوانان درراستای حمایت از سازمان‌های مردم‌نهاد را شامل پیگیری و ثبت صدور مجوز برای جوانان متقاضی ثبت موسسه، تشکیل مجمع سمن‌های جوانان استان، حمایت از طرح‌های سازمان‌های مردم‌نهاد جوانان در موضوعات مختلف ابلاغی از سوی وزارت متبوع، حمایت از برگزاری کارگاه‌های توانمندسازی، دانش‌افزایی ویژه اعضای سمن‌های جوانان و غیره برشمرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز